• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-02-27 22:35:23 följande:
    tack! känner helt klart att mitt tjat om att 2011 är det år det händer, stämmer (vad det än nu må vara)
    Men då gick du ju in i det nya året med rätt attityd o var öppen till viruset.. Helt rätt taktik!    Solig
  • Majuuu
    Trivelina skrev 2011-02-28 09:07:52 följande:
    Hoppas de inte blir för förvirrat nu pga kontobyte... men knappast va???
    Nej inte eftersom jag fick se bytet..
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2011-02-28 09:59:31 följande:
    Hade jag kunnat välja nu så hade jag valt en ljudeffekt som betyder att jag ramlar in i och råkar ha sönder halva lokalen.

Hej
    Välkommen tillbaka!
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-28 13:40:34 följande:

Låter mysigt!!

Själv saknar jag min Mr väldigt mycket nu... men på torsdag kommer han igen och så ska han stanna några dagar... och jag ska vara ledig en dag  då när han kommer känner mig hemsk varje gång han kommer hit och jag måste iväg till stallet och jobba . till råga på allt så är jag tidsoptimiskså jag bruka gissa fel på hur länge jag ska jobba!!

O jag saknar min daddy helt sjukt mycket.. Gråter Menmen, på fredag eftermiddag/kväll ska jag åka dit o stanna tills på söndag. Sen blir det lång tid innan vi kan ses igen men det vill jag inte tänka på... Skrikandes
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-28 17:33:34 följande:

Sne bild men på frihand får det bli som det blir..

Är det koppen? Skål
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-28 18:18:47 följande:
    Sådärja.
    På snabbvisit hemma hos JM, blir en snabb dusch ( inte lukta usch ) så blåser vi tillbaks till götet för ytterligare en sväng i lastbil Skoj skoj, hinner prata massor och lära känna varandra på nära håll
    Vi försöker hoppa in o skriva lite i tråden med ojämna mellanrum, men har ingen laddare till laptopen i bilen så...

Hörs o störs. Lellebror o Jm
    Ja då får ni mycket tid att sitta o prata om allt.. Hoppas det går bra för er o kom ihåg att ha ögonen på vägen Lelle!
  • Majuuu
    juni2009 skrev 2011-02-28 19:54:39 följande:
    Finns det inga singel killar kvar härFlört Tycker det mest är tjejer som syns i denna tråd:=)
    Välkommen!

Jodå o det dyker upp nya med jämna mellanrum..
  • Majuuu
    juni2009 skrev 2011-02-28 20:03:17 följande:
    Oj 10 st:=) Det är ju positivt... Kan ju alltid hoppas på att det blir flera,,,,Tungan ute
    Jepp 5st "trådpar"..

Det blir kryssning med tråden i maj om du är intresserad att haka på o träffa massa härliga människor..  
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2011-02-28 22:40:27 följande:
    Tackar ödmjukast :)

*bockar djupt*
    Vassegoooood!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D