Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-23 20:06:53 följande:
    Då har du fått din dagliga dos av motion också
    den har ja ju redan fått gick ju på stan i 3 h hehe
  • sonen08

Fynda ett par sandlar idag till sonen han blev supergla sen köpte ja enfin skjorta o ett par shorts ihop De ska han ha imorgon på dagis då de ska ha midsommarfest Sen köpte ja en bh till mig som hållr booobsen på plats Sen fick sonen en pikeliknande tröja köpte 3 andra vanliga t-shirts men ska lämna igen 2 av dem. imorgon

• sonen08
    Cee skrev 2010-06-23 20:13:37 följande:
    Ja men det e juh bara bra med lite bonusmotion också ;p
    hehe aaa.....menska inte väga mig denna veckan..går upp när ja har kvinnliga veckan ju
  • sonen08

hmmm va är bäst o ha på en 2åring armpuffar eller badring när man ska bada i sommar???

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 20:29:10 följande:
    10 flytvästar.. är ganska lagom

Är typ vad mitt vilddjur får ha om han ens ska få doppa stortån i vattnet
    heehee
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-23 20:30:47 följande:
    Badring e juh lite läskigt då de kan tippa fram..men ärmpuffar räcker nog inte för att hålla upp helt, eller??? har ingen erfarenhet utav sådana...
    ja tänkte om han är vid strandkanten sen springer i vattnet på grunt och i o ut så kanske armpuffar ä bäst..ska han bada längre ut så är ju ja med o håller i han..låter inte han bada själv
  • sonen08

happy happy livet känns toppen lalalalalalalala

• sonen08
    Cee skrev 2010-06-23 20:56:47 följande:
    UNDERBART! =)=)=)=)
    hehehe aaa Njuter verkligen av livet till fullo även om man är singel så är ja superlycklig
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-23 20:59:42 följande:
    Det är NU man ångrar att man inte åt den där fettdrypande pizzan ist för snabbmakaroner med ostsås..... Obestämd
    ja ångrar att ja åt donken förrut Fick såå dåligt samvete...
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-23 21:11:05 följande:
    ja men det tog du juh igen med bonusmotionen när du var tvungen att åka hem o hämta kortet ;)
    hehehe just de ja men ändå..känner mig uppsväld o uppblåst men de har nog med o göra att ja har mens med... mår skit över min deegmage
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D