Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Requiem01 skrev 2011-07-24 02:59:34 följande:
    Ja somnade kl 21.00 o gick upp kl 00.00 så brukar ja göra så ja äter frukost vid 03.00 eller vid 04.00 ja jobbar tillfäligt har inte något fast jobb men det är på gång :)
    Jisses du är mer sömnrubbad än mig Skulle aldrig kliva upp och äta frukost mitt i natten, nej jag äter kvällsmat på morran och sen lägger jag mig

Är det liksom inte bättre att somna om? Vad skall du göra hela natten nu då liksom?

Don Dixon – Swallowing Pride
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:09:37 följande:
    kul o höra att det finns fler som är sömnrubbade haha ja tycker inte om att gå o lägga mig känns lite ångest laddat sen är det ju tråkigt att sova själv
    Ja det är förbaskat trist, håller med dig där. Fast jag är nog sömnstörd ändå, men helt klart lättare att få isäng med sällskap dock.
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:17:09 följande:
    Ja är ju ganska van att sova själv har gjort det snart i två år haha när brukar du lägga dej då
    Jag har sovit själv i 4½ år ( om man nu inte räknar en treåring som knör då! )

När dottern är hemma så brukar jag försöka tumla in 01 men det går sällan bra så runt 03-04 kanske och så upp vid 08 kanske, det är olika faktiskt. När hon inte är hemma så är jag mer störd än vanlig, som nu. Fast jag måste i säng snart, för jag skall på barnkalas imorgon och det tar några timmar för mig att vakna och bli människa på.

Old Crow Medicine Show – Wagon Wheel - (Album Version)
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-24 02:55:12 följande:
    Hade jag inte haft grabben så hade jag nog nattugglat här hela natten..... men bra om man iaf påminner om människa imorgon... haha.....

Natti på dig
    yeahhh sova var det ja
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:26:20 följande:
    Ok barnkalas då förstår jag att du måste sova brukar ju vara ganska mycket röj på dom kalasen haha du får sova så gott, ja ska nog titta på film nu :)
    Heheh ja röj... nu blir hon bara ett år men hon har en bror på 5, får väl vara tacksam att jag kan gå när jag vill och inte måste stanna kvar och leka så länge

Gahh hade gärna sovit sked just nu känner jag, baskade ensamhet ibland *muttrar*

Blir det för film då?
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:33:49 följande:
    The Veteran heter filmen men har inte några stora förhoppningar på den men det är  mer som ett tidsfördriv,
    sova sked är ju mysigt skulle ja också vilja göra hehe
    Ingen aning om vilken det är, aldrig hört talas om Jag fördriver tiden med serier oftast...

Vi får ordna skedande sovdate
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:39:45 följande:
    Haha va mysigt skedande sovdate absolut ;)
    Hahha undra om någon ens haft en sån innan Drömmer

David Munyon – Dixie Blue

Satan vad mkt bra musik det finns!
  • HäckHäxan

Försöker desperat söva mig med Captain morgan, går la sådär bra!!!

• HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:45:28 följande:
    Du får starta en ny tråd om det, synd att ja inte har spotify vad kostar det i månaden
    49 kr helt klart värt det tycker jag, man kan hitta det mesta och man slipper reklam och laggande videosar och sånt där även om tuben har sin charm

Jag älskar musik, jag kan inte leva utan helt enkelt.

Hahhaha vågar inte starta trådar på natten, dom har en förmåga att balla ur totalt
  • HäckHäxan
    Requiem01 skrev 2011-07-24 03:53:09 följande:
    Ja ångra mig ja ska nog spela gitarr istället :)
    Åhh kom hit och spela Kyss
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D