Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

moppepojken skrev 2010-08-02 00:08:53 följande:
    Nähää...så dom får komma till dig då eller?
    oj, va negativt de lät
    ja sitter ju inte på arslet o tror att de ska dyka upp en kille i mitt vardansrum, men ja är nöjd med mitt liv.. träffar ja nån så gör ja, o gör ja inte de så gör ja de senare :p
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 00:13:57 följande:
    Fel citat där ^^
    fel på vad??? låtvalet?
  • sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-02 00:19:10 följande:
    Jag hade ju faktist kunnat dyka upp i ditt vardagsrum me min moppe..men du sa ju så bryskt ifrån :(
    ja bor på andra våningen... hur ska din moppe komma upp för alla trappor då???
    är du stark så du kan bära den?
  • sugar rush

de känns ju ändå som att de vore en bra plan att kanske sova lite... ja mena... de e ju en dag imorron oxå o en annan ska ju upp o arbeta....
    ovanligt... eller INTE

• sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 00:24:01 följande:
    Stackare, jag har semester och har fullkomligt tappat bort min dygnsrytm :S
    nä inte stackare... ja har valt att inte ha semester... ja ska nämligen lapa sol i höst... på en sandstrand... nånstans... kanske lånar ja din chiquitabåt om de går för sig
  • sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-02 00:24:18 följande:
    andra våningen?? nemas problemas...är rätt så vältränad, men börjar  vi snacka 20:e våningen skulle ja nog börja fundera på att ta hissen....ähh sova är för veklingar...
    haha...ja som städade igår... du kan inte tänka dig att lämna den utanför
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 00:24:55 följande:
    Kommer osökt att tänka på en av Polisskolan filmerna. När "House" tar moppen under armen och knallar iväg.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHA...... men ååååh.. nu måste ja he på den ju..
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 00:24:55 följande:
    Kommer osökt att tänka på en av Polisskolan filmerna. När "House" tar moppen under armen och knallar iväg.
    MEN, ja kom på en ännu bättre scen... när han ska övninsköra Mahoghny´s bil,,, river ut ALL inredning utom baksätet
  • sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-02 00:27:51 följande:
    joo kan ja väll...men då är det klart då..att ja får komma eller ? :P
    ja visst.... ja bor i de där tegelhuset du vet...
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-02 00:27:56 följande:
    Ta den, jag har fått nog av den
    oh, du e snäll du kanske ja kan ha lite utflykter me den båten du vet.. solbada o så Nice!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D