Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-22 22:52:06 följande:
    så där ja.... uppkrupen i sängen, under täcket..datorn i knät o en kopp varm nyponsoppa.. Mmmmmmmmmmmmmmm...... myyyyyyyyyyyyyyyys..spec med ert sällskap =)
    lgger med i sängen dock har ja den påå nattbordet o lär somna snart hehe
  • sonen08

hello hello Idag är ja laddad hoppas pengarna kommer in under eftermiddagen då de ska shoppas loss ordentligt Eller ja lilleman ska få kläder hehehe

• sonen08

Phuuuu nu ka ja sitta ner har flängt runt på stan i hmmm 3-4 h hehe men fått handlat allt ja skulle

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:02:12 följande:
    Skönt det, nu kan bara ta det lugnt ikväll
    hehehe nopp ska iväg o storhandla med sonens farmor med om ja får tag i henne för enda kvällen hon kunde hjälpa mig.
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:11:29 följande:
    Ah, jag trodde det var det du gjorde idag på eftermiddagen.
    nopp då slappa ja   samt hon jobbar tills nu ikväll
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:18:36 följande:
    ok, då får vi hoppas du får tag på henne nu då.
    ja hon jobbar ännu så ja har smsat henne..lär inte bli kul...och ha med en trött son o storhandla...hans pappa är ju i sthlm så han kan ju inte ha sonen så får ha med mig han tillmaxi...wieee not...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:22:36 följande:
    du får muta honom

Sonen alltså, inte pappan
    hehe... kommer inte funka...han lär bara grina av o vara trött. annars får ja handla imorgon o boka en taxi hem....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:29:39 följande:
    ja du vill väl inte att han ska sova heller för då sover han inte inatt sen
    jo nu är de ju snart hans sovtid men de blir inget handling idag tusan också...så nu vet ja inte hur ja ska lösa de...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-23 18:33:41 följande:
    men kan inte farmor hjälpa dig imorgon då?
    nej hon jobbar imorgon..men hon gick jobba över idag så hon kunde inte hjälpa mig..Suck hehehhe hade vart nere på livset och handlade sen åkte vi till maxi för o handla lite youghurt som soen älskar Men ja kortet på hatthyllan mellan de heheheh snacka om ja var dum när ja kom till kassan o skulle betal hehehe fick snabbt cykla hem o sonen blev ju snopen för vrför ska vi läma kvar allt o åka hem....sur vrt han men blev glad när vi kom tillbaka ochbetalade o han fick sitt namnam
  • sonen08

nu är de löst imorgon ska ja storhandla

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D