• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-05-10 19:13:18 följande:
    Inte finnarna heller!!
    Jag tycker det är mest mycket snack och lite verkstad från finnpajsarna? Solig
  • MrC

God morgon! Är jag först ute på banan?
    Nu är det bara ca 60 timmar kvar till kryssningen! Jiiiiah!
    Hjärta

• MrC
    ixi skrev 2011-05-11 07:55:51 följande:

Morrn morrn

Gött, ni kommer ha det så grymt!

58 timmar till kryssningen och 6 dagar och 23 timmar tills flyget till Turkiet lyfter.
    Är vi det enda "trådparet" som gör så här mycket tillsammans?
  • MrC
    Majskolven skrev 2011-05-11 08:07:39 följande:
    Måste bara få fråga...Är det nån som har hittat nån partner i denna tråd??
    Det finns flera trådpar. Minst fyra iaf. Kan ha varit 5-6 stycken som mest.
    Jag och CM åker till Turkiet om 1 vecka. Vi tar våra barn med oss. (Alva 5 år och Cajsa 7 år)
    Det är kärlek det! Hjärta
  • MrC

Jag är här! Tvättstugan och kanske en dusch snart.
    Being MrC....

• MrC
    HäckHäxan skrev 2011-05-12 01:22:56 följande:
    Ett segel skrev 2011-05-12 01:07:53 följande:
    nee . dusch å sängen...

Foten i munnen
    Alla skall tydligen duscha inatt Jag har inte kommit in i duschen ännu.. började plocka ögonbryn och sitter med en mossgrön ansiktsmask i nyllet hehe
    Muahaha! Det är varmt i min lägenhet och jag var också på en rask promenad tidigare på kvällen. Jag doftar inte så gott. Men nu ska jag hämta det sista från tvättstugan! Förvånad
  • MrC
    HäckHäxan skrev 2011-05-12 01:30:29 följande:
    Tror dig *stinky*

När jag läser om din tvätt så inser jag att jag inte alls saknar att bo i lägenhet som jag gjorde förut och ränna till tvättstugan halva natten för att bli klar innan morgonens tvättid började, framförhållning, kan man äta det?? Drömmer
    Det var inte alls viktigt att tvätta nu. Jag tvättar så sällan ändå, 2-4 maskiner varannan vecka kanske.
    Att jag gör det nu beror mest på att jag inte har något annat att göra.
    Det finns plats för tvättmaskin i min lägenhet, men jag har valt att inte installera för att... det kostar pengar att köpa en maskin, för att elektrisitet till den är dyrt, tvättstugan är 10 meter från min lägenhet.
    Jag har god framförhållning = mycket kläder på lager! Oskyldig
  • MrC
    HäckHäxan skrev 2011-05-12 02:31:28 följande:
    Nu är jag som en ny människa och hela badrummet är skurat, så nu finns det iaf ett helt jävla rent område i mitt hem
    Jag måste nog storstäda min lya snart. Men det får bli ett projekt någon annan dag! (inte natt)
    Tvätten är fixad, nu Tv4 Fakta, en av favoritkanalerna... sova?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D