• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nesslar skrev 2010-06-21 20:53:53 följande:
    så du som inte ens hängde i tråden.... vad har du för syn på det hela då?

den enas verklighet behöver inte stämma överens med den andres...... tänk att man kan vara så trångsynt!
    ??????????????????????????????????? WHAT ????????????????????????????

*hehehehe....
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 20:54:16 följande:
    Mycket mycket!
    *hehehehehhehe... ja men då så Tungan ute
  • Cee
    sthlmstok skrev 2010-06-21 20:56:26 följande:
    Håller med till fullo. Tycker det är trist att det helt plötsligt bara tas parti för ´någon/några för att nån mailar och bestämmer att saker och ting är på ett sätt när det sedan aldrig tas info från alla sidor. Fan vad enkelt straffsystem vi skulle ha i landet om man bara lyssnar på den ena parten och sen bestämmer straff.

Fan kom igen nu, är det vuxna människor vi snackar om?
    Joooooo...jag tycker nog allt att jag e hysat vuxen senast jag kände efter =)

men nu e det juh NI som försöker dra igång ngt.... inte jag eller vi här inne. OM vi nu e SÅ hemska här..varför bryr ni er ens om att hålla koll på oss???????????  Vi sitter här o har trevligt o tjatar om allt menlöst som vanligt...
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-21 21:00:40 följande:
    men snälla hon vet inget om va som hänt så sluta försök få folk på eran sida...Ni kan skriva nån annan stans om ni bara är ute efter att skapa bråk....
    Japp! Instämmer!..

som sagt.. vi sitter här o tjatar på o har trevligt... vi pratar inte om er.. ni gillar oss inte... varför är ni då här????
  • Cee
    Tungan uteJohan01 skrev 2010-06-21 20:58:37 följande:
    Jag förstår inte ens vad ni andra pratar om, så mycket för den "jag är inte hopplös" Skrattande
    *hehehe..du hamnade mitt i intrigerna stackare.. *ta fram popcornhinken o luta dig tillbaka Tungan ute
  • Cee
    sthlmstok skrev 2010-06-21 21:04:14 följande:
    Få folk på "eran" sida....snälla, vad är det här?

Det var trevligt som det var tills folk började lägga sig i saker som absolut inte berörde dem själva. Kärlek är känsligt, ja. Men man väljer själv vem man vill älska och inte.
    Men sen finns det bra och dåliga sätt att sköta saker på... och iom att det är känsliga saker så bör de skötas därefter...
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 21:08:56 följande:
    Isnogood skrev 2010-06-21 21:05:49 följande:
    "Tar min stol o sätter mig bredvid medan vi väntar på att fatta"
    Då sätter jag mig och ritar så länge, så kanske vi ses om några hundra sidor tillSkrattande
    sthlmstok skrev 2010-06-21 21:09:17 följande:
    Härligt att ni är så överens härinne. Trodde faktiskt att FL var till för alla......
    Det e det juh..o STORT är det också. Och iom att ni går in och börjar påpeka hur hemska vi är när vi bara sitter och har trevligt..så borde det juh betyda att ni inte har spec höga tankar om oss. Låt oss då sköta oss själva, ni har hur mkt utrymme som helst att vara på som inte är HÄR.
  • Cee

Sorry johan..ditt citat skulle iNTE vara med där Tungan ute

• Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 21:09:47 följande:
    Figure är här, figure är här, har ni sett att figure är här tra la la, i vårt glada gäng har vi figure med oss, tack och lov att figure är här

Den blir bara bättre och bättre för var gång

Med tanke på allt prat om byst och träning som diskuterades igår så tänkte jag flika in med ett väldigt roligt klipp som också behandlar de kära ämnena.

Håll till godo

" target="_blank">

*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA SÅ malplace ditt inlägg bidde i våra intriger... TACK söööta du!!! Kyss
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 21:15:37 följande:
    Haha nej tänkte väl. Jag misstänkte att jag helt plötsligt skrivit något som jag inte var medveten om att jag gjortSkrattande
    *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jaaa..man vet aldrig.. bäst att vara på helspänn heeela tiden så du inte retar upp oss... *hehehehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D