Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nesslar skrev 2010-06-21 21:00:48 följande:
    hur du tolkar mina inlägg får stå för dig....

att jag svarar på någons inlägg behöver inte vara personligt riktad
    jo men ni behöver inte hoppa in i tråden bara för att tro vi pratar om er....Vi har liksom lämnat de bakom oss för länge sen...Vi har en bra stämning i tråden o behöver inte er som gubben i lådan o komma in o tro ni kan börja som förrut....De vill vi inte...Vi skiter i er...
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-21 21:04:33 följande:
    Japp! Instämmer!..

som sagt.. vi sitter här o tjatar på o har trevligt... vi pratar inte om er.. ni gillar oss inte... varför är ni då här????
    instämmer precis..
  • sonen08
    sthlmstok skrev 2010-06-21 21:09:17 följande:
    Härligt att ni är så överens härinne. Trodde faktiskt att FL var till för alla......
    jo de är de men eftersom ni har skapat sån tråkig stämning här inne varje gång ni poppar upp så är de tråkigt. att ni bara poppar in för att skriva något dumt sen dra igen...Vi har superkul men viorkar inte med bråk och intriger.....
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-21 21:18:56 följande:
    Nesslar..... Du och H har inte flötat
    ställer mig framför dig ifall de blir bråk gumman
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-21 21:27:43 följande:
    ja... trååååååååkigt att det ska vara EN som ska förstöra den trevliga stämningen vi hade här... TRÖTTSAMT!
    Håller med...

Ignorering börjar NUU!!!!!!!!!!!

Hur mår dottern??? Hur tog hon de med att vovven skulle försvinna??
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 21:35:45 följande:
    Tbx... mättare än mättast i magen nu *jäser*
    blunda för de som vart med Annars kommer de upp igen heheh
  • sonen08
    Nesslar skrev 2010-06-21 21:38:50 följande:
    nu skulle jag kunna sjunka till lika låg nivå som du men jag väljer att anmäla ditt inlägg ist!
    men gör du de!!!! Om du har nån vinning påt!!!! Ja försvarar bara en vän som du försöker trycka ner!!! Hon kan anmäla dig för krängning ja har Bara sagt MIN åsikt!!!!!!! Inget annat..
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-21 21:38:33 följande:
    PUH!!! =) Var tvungen att andas lite först =)

Dottern mår bra.. men var ledsen när vi levererade valpen o ville inte vara med o säga hej då... lite ledsen när det komemr på tal men inte mer än så =)
    okej skönt ändå.. Hon går inte o frågar efter valpen då? o letar??
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-21 21:48:23 följande:
    Nä..hon är så ,edveten om var hon är o ibland kan hon säga att hon saknar henne, men idag sa hon även att dte var skönt att valpen inte var med. (Hon fick äta en glass i bilen o när valpen var med skulle hon bara ta glassen ifrån gumman ;P )
    hehhehee vilken kommentar hhehehehe
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 21:49:04 följande:
    På tal om annat Flört

Lille vilden slocknade med huvudet på sin kvällsmacka nyduschad vart han med.. men nu är det ost o smör i håret Drömmer så får sanera honom med våtservetter nu och tvål+vatten imorgon... hehe
    hehehehehe  ungar är för härliga
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D