Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-06-20 23:31:17 följande:
    pleace do, det vore förträffligt
    ska rigga up en webcam i smyg så de andra inte håller igen
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 10:16:53 följande:
    *örk* nu minns jag iaf baksidan med att gå ut.... tar för tusan flera dagar att återhämta sig.... trots att jag inte drack mängder....Obestämd

Nu städa här hemma... fick inte speciellt mycket gjort igår.... eller förrgår.. eller förrförrgår osv... Drömmer
    Det är nackdelen med att bli äldre, bakfyllan hänger i  längre
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-21 09:30:07 följande:
    gick SKIT...Fick ont i bröstet idag med...SÅ blir promenader o zumba i sommar..Har planerat ska vi iväg på badardagar så ska ja ha med mig kycklingsallad och annat gott så slipper man springa o köpa skit i onödan allt för vågen ska gå på minus Ska försöka varenda dag i sommar hitta på saker med sonen så ja rör på mig dagligen samt på kvällen träna zumba
    Herrgud vad du kämpar på.

Starkt jobbat
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-06-21 15:05:23 följande:
    Blir ingen dejt idag.. fick ingen bra känsla av snusaren senaste dagarna... Så vi skippar det o tar ett gym-pass o sen ikea o maxi efter det o så ev gitarrlektion så jag ska få mer ont i fingrarna...
    Nä snusare är ett jäkla pack

Öva på med guran nu så får du ha konsert för oss sen
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-21 20:11:47 följande:
    Figure: VAAAAAAAAAAAAKKKKKKKNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes 
    Figure är här, figure är här, har ni sett att figure är här tra la la, i vårt glada gäng har vi figure med oss, tack och lov att figure är här

Den blir bara bättre och bättre för var gång

Med tanke på allt prat om byst och träning som diskuterades igår så tänkte jag flika in med ett väldigt roligt klipp som också behandlar de kära ämnena.

Håll till godo

• figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 21:49:04 följande:
    På tal om annat Flört

Lille vilden slocknade med huvudet på sin kvällsmacka nyduschad vart han med.. men nu är det ost o smör i håret Drömmer så får sanera honom med våtservetter nu och tvål+vatten imorgon... hehe
    Vilken konstig brylcreme ni har där uppe i norr
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:01:23 följande:
    Well.. den är all naturell iaf inga konstiga kemikalier som luktar apa Tungan ute

Fast.. efter en dag i solen luktar det nog inte godis Förvånad
    he he, lite härsket smör och ost, luktar nog wunderbaum efter en dag i solen
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:05:33 följande:
    Kräks fy fanta Kräks
    he he, ja så kan man uttrycka det ja
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:14:31 följande:
    Hoppet... så länge det finns hopp så

Fast.. iofs... rosa är väl inte det första man tänker på gällande fl... snarare nån giftgrön nyans Drömmer
    he he, och man kan se dödskallarna och giftflaskorna i oset från den gröna nyansen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D