Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-01 22:57:05 följande:

Åfaan  "Funderar på om det verkligen stämmer"
    nä de stämmer inte.. han kör ett fordon på bilden ialla fall.. har bältet på sig.. o de har man knappast på moppen (som man kör vid 15 års ålder ) ser liiiiite ut som en lastbilshytt,, kan detta stämma tro? men nätet i bakgrunden talar för bananbåt

aaahh, nu ha ja bestämt mig, han är importerad från Chiquita land kom med bananbåten och bältet är på för att de va lite sjögigt vid shabraltarsung
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 22:57:45 följande:
    Sa jag att det var rätt? Tror inte det? Oskyldig
    sa ja att ja trodde de va rätt då ??? tror inte de Oskyldig men ja gett väl få klappa på min egen kropp :P
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-01 22:59:26 följande:
    du hade fel du hade fel du hade fel:P nananananana
    ha du fått veta du... Hmpf...
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:00:35 följande:
    Hur gammal är du då?
    nånstans mellan 15-45....
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:01:46 följande:
    Herregud det där måste vart det roligaste jag läst på länge

Apropå bananer, läs min kommentar på min profil. Sammanträffande?
    aaah, där ser man, så du är en man som gillar bananer och gillar teckat.. är de Nicke nyfiken som går varm då?
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:07:01 följande:
    En bra ålder
    mm, den e riktigt fin min ålder... som förvisso snart ska få ännu ett år på nacken
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:10:12 följande:
    Tecknat har jag alltid gillat! Såg Aladdin igårkväll Hjärta

Bananerna kom jag att tänka på bara för någon dag sedan när jag skulle trasha en tråd på ett annat forum.

Påpekade hur trist tråden var genom att påstå aatt jag medans jag läste tråden mer funderade på att bygga en banan som kunde ta mig till månen och förbruka bara en flaksa ljus sirap :)
    o hur gick dom byggplanerna då?
    kom du utanför ytterdörren eller fastnade du med skalet i siraps kletet?

Alladin har inte varit nån favorit hos mig, men det faktumet att du ser den pekar på att du är inom 20 ialla fall, dvs. inte över 30....

ska klura lite på åldern.....
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-01 23:13:30 följande:
    nuuu överger ja er...är trött ikväll o somna ju 3 inatt o sov bara 7 h...så

natt natt
    men gud stinta... 7 timmar är ju en evighet!!!!
    ja sovde 3 timmar och är vaken än, ja är liksom speedad nu

funderade på att gå ut o springa lite men ja ångrade mig då ja såg att dom tänt gatlysena nu,,, fy fasen alltså nu e hösten snart ett faktum :-S
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:13:59 följande:
    Jaja, men jag var där innan och frågade din dotter vad mor hennes gillade {#emotions_dlg.djavulsk}
    kinky
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-01 23:16:41 följande:
    Skojjar du?? Förvånad Anden måste vara en av de allra bästa Disneyfigurerna!!!!! Men absolut bäst är Joakim von Anka Guld i mun

Jag skrotade planerna redan på planeringsstadiet. Jag menar, literpriset på sirap är ju som det är :P

Asch, jag kommer älska Disney tills jag dör!
    vet du... ja tror nästan de va lika så bra... sirapen LÄR ju gojsa ihop sig i banan maskineriet.. och vad som händer då vill man ju inte tänka på... bananflugor HELLO!!!

jo iofs, kanske han e kul, men ja ha inte sett den på 10 år, borde kanske göra de då... eller inte.... hmmm....
    men nu blir ja brydd... Joakim är ju åt den äldre generationen... kanske är du äldre ändå....

okej, här kommer de... du är 33 år!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D