• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Anton la av med dagsömnen för nån månad sen iaf hemma. På dagis sover han ibland fortfarande.. Linn sover typ 1-2h på dagen..

• Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:14:24 följande:
    tjingeling... ja de va ingen bra kväll/natt... vi tar nya tag idag...
    Ja, upp med humöret o så låter vi ingen dra ner oss.. Jag var på så bra humör igårkväll o sen hade jag hur kul som helst tills det plötsligt blev superdålig stämning.. Men nu lägger vi det bakom oss tycker jag..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:17:36 följande:
    ja de gör vi.. men såg ni spaniens bidrag.. OH LORD!!!! ja gör nu
    Jag har precis fått igång esc på datorn men jag lyssnar bara för jag skriver ju här..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:25:52 följande:
    funderar på om man är en dålig människa om man dejtar två på samma dag haha. Första dejten var ju inge vidare
    Klart man inte är.. Sålänge man inte lovat nån nåt så är det fritt fram..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:35:39 följande:
      Haha bra. Känns ju lite värdelöst om veckans enda dejt skulle vara dålig. Lär ju inte hinna fler sen den här veckan. Verkar tyvärr ha råkat ut för en del skummisar. En kille jag dejtade för några veckor sen tog reda på var jag skulle igår och stod och glodde typ hela kvällen. Kom aldrig fram och pratade eller så Nån annan ringde mitt ex i natt och skrek att han var en värdelös pappa och hade variot en skitdålig sambo som behandlat mig illa. Ingen aning om vem det var. Ska aldrig mer prata om mitt privatliv förrän jag vet att det kommer bli seriöst
    Shit vilka knäppisar.. Jag har ju varit med om en del knäppisar själv oxå, men aldrig nåt sånt.. Usch då..
  • Majuuu

Serbiens bidrag.... Det låter som det är en kille men personen ser ut som en tjej... Hmmmm....

• Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 21:45:16 följande:
    haha ja såg du inte att han hedde saliv i sitt eget hår innan han gick ut på scen.. de får mig verkligen att gå igång
    Nej, missade det... {#lang_emotions_throwup}
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:46:38 följande:
    hmm får se om det blir nåt med dejtandet. Drar nog ut på krogen istället...men han kanske kommer dit. Vill inte åka hem till nån som jag bara träffat en gång och kolla på film. Träffade honom på krogen förra helgen på utestället jag går till. Min kompis presenterade honom och berättade att dom dejtat lite. Dagen efter hade jag fått lite meddelande på FB Egentligen är han ju typ perfekt. Lite äldre, kostymnisse, bra med pengar, ser bra ut mm. Men hmm gillar ju när dom är lite yngre och lite vildare och så. Men ska det bli nåt seriöst så är det kanske honom man ska satsa på
    Själv gillar jag ju när dom är lite äldre o lite lugnare..

Idag har jag glott på päronens takläggare återigen.. Lättare att glo lite idag när jag var ute o gav fart till min son o min systerdotter o killarna höll på att sätta upp sina byggställningar på baksidan av gården där gungorna finns..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-29 21:53:07 följande:
    Haha jo jag har det ju superbra med alla helger barnlediga Åker om en halvtimme och han skulle komma dit. Annars vet jag ju att en annan YNGRE kille ska dit i kväll. I natt när jag kom hem hem skrev han att han ju hade velat ha sovsällskap... Kunde han ju sagt lite tidigare haha. Och nu verkar det inte som jag har hans nummer Man måste alltid ha reservplaner
    Jag känner igen mig lite i dig.. alltså mitt yngre jag... Dejtade massor o hade folk som man kunde ha i reserv.. Men nu känner jag att been there, done that... Visst kan jag dejta, men inte som jag höll på då..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-29 22:08:39 följande:
    haha,,du pratar som om du e pensionär
    Det är jag oxå... I sinnet..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D