• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-06-21 10:16:53 följande:
    ja ha faktist aldrig fattat de där me majs o smör... är de verkligen gott??
    men då får du skippa löken o han majsen de går lika bra ändå

o va smart med busskort i sommar.. de bli bra så ni kan pka runt o hitta på lite saker man bli ju galen o va inne o hemma liksom...
    ja vet inte alls va ja ska göra i sommar.. förmodligen inget eftersom ja ska jobba hela sommarn :-S
    Jag föredrar majs m ngn marianad o sen grillen..MUMS!!!

Här blir det inte mkt i sommar heller,,, ekonomin tillåter inte SÅ mkt..men har iaf lovat gumman att vi ska till Liseberg =)=)=) Kanske skulle ta Universeum då också... *huuumm.. förra året tog vi Borås djurpark onliseberg på samma dag..men blev ngt hektiskt *hehe.. dock billigare än om man ska åka två ggr..

Gumman önskade förresten att vi skulle till öland i sommar, eller hon sa att vi SKA dit! 'hehe.. undrar just hur sjutton hon vet vad Öland e..*hehe  Men blir nog inget utav,..för dyrt.. :S
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-21 18:11:14 följande:
    ja maila henne så ringde hon direkt upp o sa att men de klart du ska komma så fixar vi de gratis så imorgon kl 10 ska ja dit..SKa be hon klippa upp hela håret så hoppas ja de blir bättre

Suck min sons farmor hjälper mig alltid o storhandlar o får ja pengarna på torsdag så kan hon inte hjälpa mig Vet ej hur ja ska göra..Ibland kommer pengarna 1 dag innan... Känns dumt o beställa en taxi för storhandla...
    =( Tråkigt.. förstår hur du menar.. Jag går o cyklar jämt.. brukar ta cykelkärran ibland o ställa kassarna i.. men ofta blir det två kassar på var sida utav styret o en i cykelkorgen o gumman bakpå osså hundarna springandes brevid :S PUUUH!!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-21 09:30:07 följande:
    gick SKIT...Fick ont i bröstet idag med...SÅ blir promenader o zumba i sommar..Har planerat ska vi iväg på badardagar så ska ja ha med mig kycklingsallad och annat gott så slipper man springa o köpa skit i onödan allt för vågen ska gå på minus Ska försöka varenda dag i sommar hitta på saker med sonen så ja rör på mig dagligen samt på kvällen träna zumba
    DUKTIGA DU!!!! HEJJA dig!!!
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-21 09:40:58 följande:
    du e jäteduktig

o sallad e de godaste som finns!!! finns ju hur mycke goda tillbehöv som helst...
    Me LOVE sallad..o gumman med!! MUMS! Blandsallad, ruccola, konservmajs, röd paprika, gurka, tomat, gröna oliver, fetaost, rädisor, crabsticks o svarta bönor blev det i dagens blandning! MUMMA!!

Brukar köpa på coop ibland om jag e lat eller har bråttom..kostar 55kr m dressing o bröd o så får man peka o välja själv. En bytta räcke ro blir över till gumman o mig.. MUMS!

Fast idag var jag duktig o gjorde själv... billigare så =)
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-21 10:04:04 följande:
    precis allt funkar.. de finns ju sktimånga goda sallads typer o ha i ju, en för varje dag o ost om ma vill de, körsbärstomater,, gu va gott... rödlök...

o majs.. gu va gott, tänk en grillad majskolv.... ååååh kan nån komma o grilla åt en sjuk dam ???
    E du krasslig fortfarande gumman? :( STACKARS!!! Hoppas du ligger gott nerbäddad o snart kryar på dig!! KRAM
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 10:16:53 följande:
    *örk* nu minns jag iaf baksidan med att gå ut.... tar för tusan flera dagar att återhämta sig.... trots att jag inte drack mängder....Obestämd

Nu städa här hemma... fick inte speciellt mycket gjort igår.... eller förrgår.. eller förrförrgår osv... Drömmer
    USCH då!! Inget vidare :S Brukar bara dricka öl..då blir man bara lite seg men sällan värre än så... =)=)=)
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-21 18:26:12 följande:
    nu blev ja sugen på räckmacka de är såååå svinigt gott De kan man ju med göra själv o ta med
    Mmm..bara man håller den sval så =)=)=)

Mne tänkte påd et där med korven..e det så bra attt lägga i termos?? Man ska väl inte hålla kött varmt för länge?? Typ Mc D får juh bara hålla sina burgare i värmeskåp ngr min...  En tanke bara...

På hundutställningen igår hade vi sallad m ungf samma ingredienser som jag skrev ovan..som jag lagt i tortiliabröd o slagit folie om.. MUMS!

Annars e juh pastasallad ett smidigt alternativ att ta med =)=)=)
  • Cee
    Johan01 skrev 2010-06-21 18:26:39 följande:
    Så det är här singelmammorna är. Jag har letatGlad
    *hahaha..japp.det är här vi gömmer oss ;P
  • Cee
    Malena79 skrev 2010-06-21 18:38:10 följande:
    Äntligen har jag lyckats läsa ikapp allt från senaste veckan. Tog nästan hela kvällen igår + nån timme idag
    *hehehe..som vanligt mest en massa trams... men roligt e det ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-21 18:48:49 följande:
    Cee - nä ja e piggare idag,, febern ha kommit ikapp nu men under dan ha ja vare piggare.. så imorron e ja nog frisk o de e tur för ja jobbar på onsdag

crabsticks ha ja aldrig prova, ja gilla inte skaldjur o sånt, så ja hålle mig till annat :)

Sonen - ja du ser, vi sa ju de åt dig,, hon fixar de gratis.. kanon!! hoppas du bli me nöjd imorron
    Skaldjur som e sååååååå underbart gott!!!!!! MUMS!!

Skönt att du mår bättre iaf gumman!!!=)=)=)
    KRAM!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D