Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-20 19:53:38 följande:
    Ha ha, lyckades hon?
    hehhee NOPP...fick sova ensam.....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-20 19:56:19 följande:
    Ok, men skam den som ger sig
    hehe gör inget fick ju soooov morgon
  • sonen08

nu ska ja tade lungt o focusera på vikten Hoppas gått ner så mycket som möjligt fram tills aug Hoppas ju komma in på högskolan o då  vill ja vara i form eller om de nu blir arbetsträning med sonen går 2 veckor till på dagis då ska försöka träna Sen blir de ju 5 v ledigt men då blir de ju mycket man rör på sig FÅr väl träna zumba på kvällarna

• sonen08

ska läsa till fritidspedagog eller lean production..Beror på vilket ja kommer in på

• sonen08

zumba är träning...har du inte sett de på tvshop???

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-20 20:17:46 följande:
    lean, hmm där ser man

jag är en utbildad kvalitet och miljösamordnare som inte lyckas få jobb inom det.

I denna trakten anställer man hellre någon man känner som inte kan jobbet än någon som kan men som man inte känner.
    okej vet du va lean är för något???
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-20 20:18:49 följande:
    va kul vilket hopaps du mest på?
    vet inte båda två hehe... ena är på skolan den andra ä på distans utbildning...Men vet inte...de är ju 2 heelt olika utbildningar inom 2 helt olika områden...så får se.. Kommer ja in på nån av dom så blir ja glad Kommer ja in på båda så får ja hoppas j tar rätt beslut..kommer ja inte in alls såblir de att börja arbetsträna i aug på maxi.
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-06-20 20:21:47 följande:
    Japp,

det är ett kvalitetsverktyg man kan säga.

ett sätt att organisera upp ett arbete så att det ska bli mindre stopp och spill.
    okej vet bra de är inom företagsamhet att man utvecklar produkten inom olika företag va ja läst om de..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-20 20:24:20 följande:
    klart du kommer in.. kan inte tänka mig annat!!!
    o ja håller tummarna att de blir bra oavsett vilket val du gör

ja vill oxå plugga
    tack:) Får veta i mitten av juli om ja kommer in Skulle ja inte så får ja ju iallfall några timmar om dagen på maxi till hösten i början iallfall Men i sommar ska ja lägga focus på vikten och sonen

Ska hitta på massa med sonen eftersom vi missa massa skoj förra året
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-20 20:52:29 följande:
    Jag tycker det är så drygt att man måste vänta så länge innan man får veta om man kommit in.. jag vill ju veta nu!!!!! Alltså vilket jag komit in på...
    ja jag vill med veta.. får man inte veta de nu i juli får man ju vänta ännu läääängre...suckar...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D