Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-06-20 20:29:52 följande:
    Inte? Jag som trodde du skulle gifta dig..
    Själv måste jag ju vänta lite med att gifta mig tills skilsmässan blivit klubbad..
    Vänta någon vecka till så börjar frierierna komma i inboxen
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:33:18 följande:
    Om du vill kan du få komma till mig o ge mig lite miljöberikning så du höjer min livskvalité ;P
    Ingår det Speedos i den berikningen ?
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:36:47 följande:
    PUH! Tänkte ett tag att du missat att informera mig att det var på midsommarafton vi skulle gifta oss ;P
    Nej, det är på Annandag midsommar
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:38:41 följande:
    Ja men det är juh en självklarhet,,, trodde du var kunnig inom området ;P
    Japp, men jag har inte svart bälte i det ännu
    Cee skrev 2010-06-20 20:39:19 följande:
    *hahahahahahahah...DÅ får jag vänta läääänge då :( ;P
    Dens om väntar på nåt gott
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:41:57 följande:
    PUUUUH!!! Glad att kunna vara här.. laddaren t laptopen e dååååååååååååååålig :( Kunde knappt få igång den :( Tur jag lyckades tillslut =)=)=)=)=)

Har dock sovit i över en timme nyss..bidde dåligt med sömn i natt med... hmmm..kan det vara ngn bacillusk eller ngt hemskt virus jag råkat ut för som håller mig vaken till småtimmarna tro ;P
    Provat med penicillin?
    Cee skrev 2010-06-20 20:43:11 följande:
    *hehehehe... man kan juh inte ha svart bälte i allt.. man får ta de viktigaste kurserna först ;P

äntar i bland förgäves :S ;P
    Nej någonstans måste man ju börja
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:45:51 följande:
    Hörru hun', hämta bilen o kom hit med lite pizza nu! Ingen idé jag lagar mat..du gillar den juh inte ändå.. ;P
    bilen är här, bilen är här, har ni sett att bilen är här. i vårt glada gäng har vi bilen med oss
    tack och lov att bilen är här

nej fisk = Kräks
  • figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:49:02 följande:
    åhhhhhhhhhhhhhhh!!Vad sjutton är du inte redan här m maten för då???? Tsssssssssssss!!! ;P
    För att jag hade platser att besöka och folk och träffa.

Men det kommer väl fler dagar kanske
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-06-20 20:51:26 följande:
    Jag har ju redan en som skrivit här i tråden att han vill gifta sig med mig... Däremot tror jag ju inte han är speciellt seriös...
    Vilka krav du har
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-06-20 20:58:31 följande:
    nej nu ska ja kräla lite på golvet för lite träning Lika bra börja nu när man har suget inne Imorgon ska ja försöka jogga en runda om sagt
    kräla på golvet, hmm du skulle tagit med den där killen igår så hade du fått "kräla" men på ett trevligare sätt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D