Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-06-21 09:45:16 följande:
    ja bryckar ha grillad kyckling i majs,ärtor,paprika och sallad gruka i mumma Ska köpa n termos och koka korv hemma o ha med mig till sonen
    precis allt funkar.. de finns ju sktimånga goda sallads typer o ha i ju, en för varje dag o ost om ma vill de, körsbärstomater,, gu va gott... rödlök...

o majs.. gu va gott, tänk en grillad majskolv.... ååååh kan nån komma o grilla åt en sjuk dam ???
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-21 10:12:24 följande:
    brukar värma  majskolv i micron o sen smälta smör över mmmmmm gott sonen får dock inte äta majs då hans mage inte tål de.. lök tål inte ja
    ja ha faktist aldrig fattat de där me majs o smör... är de verkligen gott??
    men då får du skippa löken o han majsen de går lika bra ändå

o va smart med busskort i sommar.. de bli bra så ni kan pka runt o hitta på lite saker man bli ju galen o va inne o hemma liksom...
    ja vet inte alls va ja ska göra i sommar.. förmodligen inget eftersom ja ska jobba hela sommarn :-S
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-21 10:19:43 följande:
    ja vi har ju en heeel sommar förra året o ta igen Eftersom vi fick vara inne hela förra sommaren..Me eftersom han inte äter sallad så får ja göra korv med bröd till han Japp ska bli skönt även om de är med buss så slipper man vara beroende av andras bilar Man har bara busstid o passa och man känner sig oberoende
    ja men precis.. de e ju kanon.. skönt o vara sin egen o åka när o hur man vill.. utan o behäva tänka på vem som ska betala bensin o när man ska lämna tillbaka bilen o såna saker.
    de kommer bli en kanon sommar!!
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 10:16:53 följande:
    *örk* nu minns jag iaf baksidan med att gå ut.... tar för tusan flera dagar att återhämta sig.... trots att jag inte drack mängder....Obestämd

Nu städa här hemma... fick inte speciellt mycket gjort igår.... eller förrgår.. eller förrförrgår osv... Drömmer
    hahaha,,, usch, de låter jobbigt
    men städa e nog skönt o få göra ialla fall.. eller de e skön efter de e klart
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-21 15:05:23 följande:
    Blir ingen dejt idag.. fick ingen bra känsla av snusaren senaste dagarna... Så vi skippar det o tar ett gym-pass o sen ikea o maxi efter det o så ev gitarrlektion så jag ska få mer ont i fingrarna...
    va tråkigt men du få se fram emot nästa gång du ska på dejt istället... de ska ju kännas helt rätt annars e de ju ingen ide o gå..
    hoppas du hitta nå kul på ikea då, ja ska dit imoron
  • sugar rush

Cee - nä ja e piggare idag,, febern ha kommit ikapp nu men under dan ha ja vare piggare.. så imorron e ja nog frisk o de e tur för ja jobbar på onsdag

crabsticks ha ja aldrig prova, ja gilla inte skaldjur o sånt, så ja hålle mig till annat :)

Sonen - ja du ser, vi sa ju de åt dig,, hon fixar de gratis.. kanon!! hoppas du bli me nöjd imorron

• sugar rush
    Cee skrev 2010-06-21 18:54:45 följande:
    Skaldjur som e sååååååå underbart gott!!!!!! MUMS!!

Skönt att du mår bättre iaf gumman!!!=)=)=)
    KRAM!!
    då få du mina skaldju gumman ja lova dig ja
    kaaaaaaaaaaam
  • sugar rush
    Johan01 skrev 2010-06-21 18:26:39 följande:
    Så det är här singelmammorna är. Jag har letatGlad
    välkommen till oss
  • sugar rush
    Johan01 skrev 2010-06-21 19:06:21 följande:
    Det verkar ju vara en rätt rolig tråd, till skillnad från de flesta andra Glad Jag tror jag har beslutat mig för att läsa igenom, dock inte alla 500 sidor kanske.
    HAHAHAHA.... ska du läsa allt då väntar vi dig åter då kring juletid :p
  • sugar rush
    Cee skrev 2010-06-21 19:10:47 följande:
    Åhhh..gulliga du!!!! Hjärta TACK!!!
    nääää, de e ju duuu som e gullig

Hjärta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D