• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-06-20 22:38:05 följande:
    Måste bara berätta för alla killar som tjuvläser att en C-kupa kan vara väldigt olika storlek eftersom en bh-bokstav inte innebär samma storlek om den är kombinerad med olika siffror.. går man ner en storlek runt (dvs siffran) så måste man upp en bokstav om man inte även fått mindre boobs...

nu har jag haft lite föreläsning.. Kanske bättre hålla sånna här än ute på nåns balkong o glo på folks bhar o klämma hit o dit..
    *hahahahhahahaha...härligt med lite folkbildning för killarna ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:39:53 följande:
    hahaha, kände du att du gatt försvara mig där eller bara storleken i allmänhet

men ja trivs med mina två ialla fall.. helt perfekta i alla situationer haha..
    o där lämnar ja bröst snacket
    Tycker jag du ska vara.. är väl den perfekta storleken! Bra till allt!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-20 22:40:37 följande:
    *fantiserar*
    *hahahahahahahahahahhahaha... lille gubben då ;P Hoppas du kokar ihop ngt spännande då ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:42:34 följande:
    haha,, nu förpassar ja er till amilen snart
    *hehehehe... e juh helg!! Då får man vara lite busig!! jag fick juh inte gå ut o busa i helgen..så måste juh få ha liiite roligt här då..snälla stumpan ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 22:45:17 följande:
    Brösten är färdigutvecklade först efter graviditet o amning.. Det har iaf jag hört även om det låter skumt.. Mina har ju fortsatt med att fixa knasigare o knasigare storlekar för mig hela tiden.. Både innan o efter graviditeterna..

Låter inge bra alls detdär.. Kan du inte få en lagom bröstförminskning via landstinget.. alltså hos nån som inte vill ta bort allt? Det låter ju sjukt att dom skulle göra så liksom....
    Njae.. e bara han som gör det i vårat distrikt.. o skulle aldrig lita på honom.. för han var så där att ja,ja.. jag tar väl lite så o så mkt så får vi väl se vad det slutar på, när jag opponerade mig :S Så nä.. får bli privat igen, när alla ungar e utploppade!
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:45:51 följande:
    ja men eller hur.. o dina e säkert kanon dom oxå..
    *hehehe..de fungerar iaf i en situation.. i övriga e de som sagt mest i vägen ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:47:19 följande:
    hahahahaha... just ja...

*backar undan *
    *hehehe..Tack söta du!! ;P
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:54:07 följande:
    den situationen e ju den viktigaste just nu
    *hehehe..mmhmm..iaf när man e busig ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 22:57:08 följande:
    Ja vänta tills du inte ska ha några fler barn... Annars är det ju bortkastat..
    Själv ska jag inte ha några fler egna.. Men bröstförminskningen eller fettomplaceringen kan vänta....tills jag vinner på lotto eller nåt..
    Mmm..e juh det..man ska juh få ihop pengar också.. får nog gifta sig rikt, för lotto e juh näst intill omöjligt att vinna på...

FIGURE! E du rik???? ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 23:00:53 följande:
    Eller så skaffar du en himla massa barn... Flerbarnsbidraget blir ju bra efter 4 barn..
    *hehehe..ja då skulle jag nog verkligen behöva en bröstoperation sen.. bara de inte växer för varje unge :S ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D