Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-09-14 21:51:20 följande:
    trevligt
    VÄLDIGT trevligt

Ena killen ivrigt inboxande med hela kvällen, vet massor om honom (plus då han e väldigt söt o charmig) O att han avslutade även denna kväll med att skriva KRAM o "hoppas vi hörs i morgon" Solig

Den andre snackas det just nu med på msn Drömmer
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    sugar rush skrev 2010-09-14 21:54:28 följande:
    HAHAHAHAHAHA......
    men vilken härlig snubbe

lite varning på han va
    Ja...en ANINGEN sådär... Obestämd
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-14 22:32:14 följande:
    Rätt intressant att ni säger att "killen inte var rätt".
    Men tänk om det i stället är så att det är er det är fel på?
    Känner en del singelkvinnor, de har varit singlar sedan ... typ Barbie Girl med Aqua var en het låt.
    De har haft några korta förhållanden, men inget längre eller serieösare.
    Och de börjar snart pusha 40-strecket. Inte har de barn heller.
    Och  - ja, de ser bra ut.
    Men det är ju inte killarna det är fel på. Killarna orkar inte med dem. Det är brudarna som är körda i huvudet.
    Oftast skriver man "killen är inte rätt" och vet att andra kvinnor kan läsa och förstå att man iom det menar att killen inte var rätt för EN SJÄLV, alltså= Att man inte passar ihop med denna kille.
    Förstår du..?
    Annars så ska jag försöka förenkla förklaringen ännu mera, ja har trots allt en son på nio år så jag är ganska van med att förklara saker o ting på ett barns nivå

Jag tycker det är MEST intressant att en "hunk" som DU inte är fångad ...så bra som du säger att du ser ut o så bra som du säger att du är i sängen Drömmer

Men samtidigt så är jag glad för att du e precis som du är då du förgyller mina stunder här på FL Hjärta
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-14 22:50:28 följande:
    Jo, men skillnaden är ju att jag inte vill bli fångad. Jag tycker det är fantastiskt skönt att vara själv.
    Själv tycker jag att det är fantastiskt skönt att ha en man som kan göra det fantastiskt skönt för mig Drömmer
    O om vi kan dela livet o alla måsten så finns det då mer tid för detta fantastiska sköna.... Oskyldig
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-15 16:40:24 följande:
    Ja vad har ni för åsikter om de olika sajterna? Jag är väl inte riktigt där än känner jag men ...
    Ja har bara varit på Spraydate...började på skoj, därav min inte allt för seriösa presentation Drömmer det allra roligaste e ju att kolla på knäppa presentationer, eller att läsa alla knäppa inbox man får
    Jag tycker att det är KUL, sen..om jag hade varit där seriöst för att finna någon så skulle jag nog hantera allt annorlunda kanske, men nu är det bara med glimten i ögat o ett tidsfördriv i en grå vardag
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-09-15 20:00:58 följande:
    ja får hoppas de annars finns de omtenta..

insett min son får nog sluta sova dagsvila.. 20-21 brukar han somna o nu har de ändå dragit ner på den till 1 h.. fortfarande somnar han sent.. Till helgen ska ja testa utan middagsvila.. o se hur de funkar.. ja hinner inte plugga något känns de som på kvällen om ja ska  underhålla han o sen vara heeeelt slut i hvuudet.. suckar..
    När min dotter var 3 så var vi tvugna att "hålla henne vaken" på dagarna för om hon sov middag så var det lönlöst att få hene att somna på kvällarna.
    Men så fort vi slutade med middagslurarna så somnade hon i bra tid på kvällarna.
  • Isnogood
    Mundt skrev 2010-09-15 20:21:14 följande:
    jag testade med att låta min grabb vara utan lunchvila men han blev så grinig på sent eftermiddag/tidig kväll att han fick tillbaka sin lunchvila som han egentligen inte vill ha. Lycka till säger jag bara!!!
    Som att välja mellan pest eller kolera alltså
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-15 20:14:33 följande:
    Puh. Har varit barnvakt åt ett extrabarn idag och just fått ungarna i säng.... inser att jag har 75% av chokladtårtan jag lovade kollegorna kvar att göra....
    Men....25% är väl inte så illa...det är ju bättre än noll Drömmer
  • Isnogood

Fifaan va ni babblar BABBELTACKOR O BABBELBOCKAR Skrikandes Ja blir ju helt slut bara av att läsa ikapp ju Rynkar på näsan men nu e ja ikapp i alla fall

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D