Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ixi skrev 2011-05-21 19:13:38 följande:
    wtf is mumma?

jag skulle vilja ha en kall öl, har du nån över möjligtvis? (eller drack du upp alla igår? )
    Mumma är en dryck som man dricker på julen. Smakar lite kanel så där, beskt alltså.

Jag har kalla öl kvar, så det är bara att åka hit
    Me luv you long time
  • figurehead
    figurehead skrev 2011-05-21 19:20:26 följande:
    Mumma är en dryck som man dricker på julen. Smakar lite kanel så där, beskt alltså.

Jag har kalla öl kvar, så det är bara att åka hit
    Och med kanel menar jag kardemumma,
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-21 19:30:23 följande:
    Haha, kanel som i kardemumma menar du? ja det var det jag hade för mig, att det var nåt som hette så...

Gärna, jag packar ner trollet och susar iväg!
    Jag sätter ölen på kylning,

tacosen är väl färdig tills ni kommer fram också.

Ingan köttfärs för dig iofs, men det ska nog gå ändå
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-21 19:38:47 följande:
    Lite bränd? I always am!

tjah, packa lite mera, kolla på lite skolsheit, hänga här...äta godis... du då?
    Va? Hänga här?

Trodde du var på väg till Småland ju
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 10:45:43 följande:
    jodåtack, de e bra här...gör ett försök att strukturera lite...flytt o plugg o jobb o barn o ev valp....det blir lite rörigt härinne ibland *pekar mot huvudet*

själv då?
    LeIIebror skrev 2011-05-22 10:42:05 följande:
    nypåsatt

ja kaffe alltså
    satte mitt i halsen först. haha.
    Hehe, mycket som rör sig däruppe nu då

Jo då, det är ok här. Hade planerat att blodspåra idag, men trött och eländig som man var igår så glömde jag ta upp blod och klöv ur frysen igår Så det får bli en annan gång.

Hade jag haft nåt i munnen hade jag nog också satt det i halsen när jag läste Lellebrors inlägg
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-22 11:07:21 följande:
    Ja det är ju det..mera kaffe får det bli det är himla skönt nuförtiden ändå, att jag kan tänka "jeje, det ordnar sig även om det känns jäkligt rörigt nu"...skönt att slippa stressa upp mig tycker jag...

Attans, ja då får ni leta godis lr nåt istället Jag brukade, med den amstaffkorsningen som bodde hos mig, sätta honom i köket, och placera ut hemma, på golvet, i sängen, under kudde i soffan osv osv...det blev en övning för honom att klara av att sitta still och vänta utan att se mig, bara det liksom ...och så många ggr vi fick börja om för jag upptäckte en lång nos som tyst kikade ut från köket underbart
    Ja, det är ett tag sedan han fick leta efter godis, så det kanske är dags för det igen

När jag bodde i stugan på landet tidigare brukade jag slänga ut en näve med godisar i trädgården så brukade han få nosa fram sig till dem. Bra träning det också. Och det där med otåliga hundar känner jag igen
    Me luv you long time
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D