Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ixi skrev 2011-05-20 22:55:33 följande:
    men i hundaffären? fryst?

de har ju de flesta andra helt märkliga djurdelar i de där frysboxarna Kräks
    Drömmer
    På Konsum, fryst.

Hehe,

jag fick ärva en rådjursklöv av hon som visade mig hur man spårar.

Men i framtiden är det tänkt att jag ska använda tex min svåger som är jägare att samla lite klövar till Bosses spårträning.
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-20 22:57:13 följande:
    *host host*

Tror inte så mycket om dig... vet för mycket för att tro
    Förvånad

Ska jag bli orolig?
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-20 22:58:43 följande:
    Är hon!? haha, stackars typ en miljard killar, en våg av besvikelse liksom....och ja, att de flyttat ner 20 cm tyder på att det är naturlig bystighet tycker jag....

Jag vet inte om det är bekräftat, men det var nåt som sades på den tiden iaf.

Nu har jag ju inte sett dem så de kanske är kvar "där uppe" Drömmer
    Me luv you long time
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-20 23:04:32 följande:
    Uäk. Ta en gammal blodpuding och dra längs ett spår

Ja det är la bra att ha såna kontakter,så man slipper handla allting hela tiden. Vad äter Bosse för foder annars (utom blod då haha)?
    Haha, ja det är ju ett sätt,

man använder ju blod för att simulera ett skadat djur tex rådjur som skadskjutits eller blivit påkört.

Bosse äter Purina Pro Plan, lamm och ris. Har provat lite olika, Pro Plan och James Wellbeloved funkar jättebra. Bozita Robur fick han allergi av.

Amstaffar är kända för attha problem med hud och allergier. Därför är foder väldigt viktigt.
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-20 23:08:29 följande:
    {#emotions_dlg.djavulsk}

Bör du vara orolig tycker du?

Nej, jag skäms inte för nåt
    Me luv you long time
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 23:12:46 följande:
    Varför gör du inte eget eller köper färsk foder, mkt bättre för typ alla hundar
    Jag köper inte färskfoder pga att torrfoder är smidigare, både hemma och om man åker iväg.

Bosse mår bra av det torrfoder han äter nu., dörför ser jag ingen större anledning till att laborera med hans mat. Med det sagt så ska jag tillägga att han ganska ofta får matrester och andra godsaker också.
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-20 23:16:23 följande:
    Så... oväntat..... Drömmer
    Vad menar du?
    Me luv you long time
  • figurehead
    DragonWoman skrev 2011-05-20 23:20:40 följande:
    Hepp gott folk.... DW är trött som en bäng... så det blir sussa för min del nu....

Natti på er
    sov  sött
    Me luv you long time
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D