Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-05-12 22:42:23 följande:
    heheh min snarkar mest då eller gnyr som en valp och springer med benen
    Min är likadan, och Bosse kan snarka som fan ska ni veta
    Skillnaden mellan himlen och helvetet är ett litet område som kallas mellangården.
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2011-05-12 22:47:11 följande:
    Men då är du ju van och visst vill du väl ha en rottistik som sällskap till Bosse mysbjörn *skänker över Calibra*

Vassegood
    Hmm, Bosse och andra hundar är inte alltid smidigt. Men är Calibra lik sin matte så lär hon sätta Bosse på plats
    Skillnaden mellan himlen och helvetet är ett litet område som kallas mellangården.
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-12 22:53:42 följande:
    hon är ett år...

många omplaceringar runt ett-årsåldern, då är valpen ingen bebis längre...
    *muttrar över ansvarslösa folk*
    Det är ju då de är som jobbigast.

Bosse var som värst vid 9 mpnader ungefär. Helt odräglig. Men sen blev det inte bättre

Jo då, han sköter sig för det mesta
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-12 22:57:49 följande:

det gjorde min hund oxå...allt....jag minns särskilt en gång när jag var så jääävla bakfull och ändå tvingade mig ut på en skogspromenad för Naboo's skull....mådde pyton hela vägen, stapplade fram över stock och sten....

...och hon stannar för att njutningsfullt tugga i sig ett ruttet fågelhuvud !! Kräks då var det nära kräkning för min del asså....uäk....
    Jag har en rätt rolig bild på Fejjan om vad Bosse grävde upp en gång
  • figurehead
    Smulan87 skrev 2011-05-12 23:00:38 följande:
    Herre GUD vad ni skriver, jag hinner inte med =D
    Ja, man får inte vara borta för länge
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-12 23:03:36 följande:
    do I wanna know?
    det är inte så farligt faktiskt. Mer kul än farligt
  • figurehead
    ixi skrev 2011-05-12 23:13:45 följande:
    men berätta berätta då
    han grävde upp sorkbebisar, de var hårlösa och ögonen hade inte öppnats. Jag tog ett foto på en av dem och skrev rakad mus? som bildtext

Förvånadsvärt lite reaktioner på den bilden faktiskt
  • figurehead
    LeIIebror skrev 2011-05-12 23:16:02 följande:
    inte ett ord en kille vill höra första gången......
    hahaha,

eller

"Vad hade du tänkt göra med den där lilla"
  • figurehead
    LeIIebror skrev 2011-05-12 23:19:22 följande:
    ghaa tillfredställa mig själv skulle det va
    eller hoppas på ett mercy-fuck
  • figurehead

sovdags

natti på er

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D