Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ixi skrev 2011-04-30 22:38:03 följande:
    Kanske jag gjorde....intressant blandning av raser Visste inte ens att det fanns Serbisk stövare
    Rasen har bytt namn ett par ggr.

Har tidigare hetat Jugoslavisk stövare och Balkanstövare. Nu kallas den för Serbisk stövare.

Ja han är ett resultat av köksavel. En tjej i Malmö som ville tjäna lite snabba pengar. Det slutade med att polisen omhändertog Bosse och hans mamma.
    Gott weiss ich will kein engel sein
  • figurehead
    tinaaaaaa skrev 2011-04-30 22:42:42 följande:
    nej dax att ge upp nu.
    sov gott med er sen när ni får nog med vett att lägga er ;)
    Sov gott,

det blir snart natten här också känner jag,

man är ju inte 22 längre
  • figurehead
    ixi skrev 2011-04-30 22:46:08 följande:
    Fan va ansvarslöst sånt är. Jag har inga betänkligheter mot blandraser (bortsett från blandningar av typen rottweiler+chihuahua liksom...eller bc+mops osv....när det blir "krock" mellan raserna typ), men gillar inte inställningen "tjäna snabba pengar på djur"....

Hur fick du tag i Bosse då?
    Hittade han hos en förening som förmedlade övergivna/omhändertagna hundar. Letade egentligen efter en ny hund till mina päron men fastnade för Bosse så jag kunde inte låta bli att adoptera honom,

Jag tycker att i princip finns det ingen som helst anledning att blanda raser. Det finns så många raser redan. Man borde kunna hitta någon som passar.

Och särskilt illa är det när man blandar raser med helt olika egenskaper tex rottis och amstaff. Det kan funka, men man vet ju inte vad man får i valparna.
  • figurehead
    ixi skrev 2011-04-30 23:00:28 följande:
    Håller med.
    Det blir lite hursom helst ibland...
    Ja, oseriös avel är enligt mig en av de största bovarna till alla de hundproblem man läser om,

sen är ägarfrågan ännu viktigare givetvis
  • figurehead
    ixi skrev 2011-04-30 23:22:34 följande:
    Japp, håller med igen.

Helt sjukt hur om man kollar på blocket, så många hundar som ska omplaceras/säljas när de är typ1 år....vad hände med engagemanget liksom? Sorgligt.
    Ja det är ju där de är lite jobbiga, iaf hanarna.

Ni viker jag mig också

god natt!
  • figurehead
    Cee skrev 2011-05-01 12:31:20 följande:
    And me to Obestämd

jag kan köra en offentlig strip igen... MP du uppskattade juh det sist.. kanske kan pigga upp er lite Tungan ute O blir ni glada så blir jag juh osså glad Kyss
    Säg till när, jag missade ju förra gången ju
  • figurehead
    Cee skrev 2011-05-01 12:38:22 följande:
    *hehehe..japp..så går det när man inte är där o möter upp när man ska få sällskap av två fagra damer, då får man skylla sig själv Tungan ute
    Två?, det var väl tre damer jag träffade den dagen?

Favorit i repris i sommar då? :-P
  • figurehead
    Cee skrev 2011-05-01 12:49:16 följande:
    Njae....två damer o en liten urgullig tös
    o njae... favorit i repris..tror både mp o jag kom underfund med att det där med <dans inte var ngt för oss Tungan ute
    Hehe, ni provade ju inte ens.

Ok då,två damer och ett riktigt charmtroll
  • figurehead
    Cee skrev 2011-05-01 12:57:48 följande:
    Nänänä...nu blev det fel igen.. två damer..en tös... = TRE charmtroll Tungan ute

Njae..kostade juh pengar..o räckte att se o höra för att inse att dte inte var värt det Tungan ute O alla dessa regler!! jag e allergisk mot regler!!!!! SkrikandesTungan ute
    Nåja, MP/NMW var lite jävlig mot mig igår så jag vill inte kalla henne för charmtroll iaf, men två av tre är ju inte illa

Vadå för regler?

Säg som det är istället, du är livrädd för att bli hooked
  • figurehead
    Cee skrev 2011-05-01 13:03:21 följande:
    Nädu... trodde jag skulle kunna uppskatta det..INNAN jag såg hur det var. Inget för mig! Obestämd
    var det så illa?!

du verkade ju rätt sugen på bugg där ett tag ju.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D