• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-21 15:05:23 följande:
    Blir ingen dejt idag.. fick ingen bra känsla av snusaren senaste dagarna... Så vi skippar det o tar ett gym-pass o sen ikea o maxi efter det o så ev gitarrlektion så jag ska få mer ont i fingrarna...
    va tråkigt men du få se fram emot nästa gång du ska på dejt istället... de ska ju kännas helt rätt annars e de ju ingen ide o gå..
    hoppas du hitta nå kul på ikea då, ja ska dit imoron
  • figurehead
    Blir ingen dejt idag.. fick ingen bra känsla av snusaren senaste dagarna... Så vi skippar det o tar ett gym-pass o sen ikea o maxi efter det o så ev gitarrlektion så jag ska få mer ont i fingrarna...
    Nä snusare är ett jäkla pack

Öva på med guran nu så får du ha konsert för oss sen
  • Cee

Vad sjutton e jag sååå trött för!!!! Drömmer

Satte mig här för ett par timmar sen för att läsa o skriva lite... skulle bara viiiiiila ögonen lite..huuum..SOMNADE!! Men nu e jag tillbaka o har tom hunnit med att fïxa lite mat! Skrattande

• Cee
    figurehead skrev 2010-06-21 17:23:06 följande:
    Nä snusare är ett jäkla pack

Öva på med guran nu så får du ha konsert för oss sen
    Hörrrrrruuuuuuuuuuu.... kan vi kramas lite... Flört
  • Cee
    Tumadre skrev 2010-06-21 15:06:51 följande:
    Haha, jag kan inte riktigt uttrycka mig att jag är desperat, men mamma och singel är jag minsann!

tumadre.blogg.se
    *hehehe..som oss då,.för SÅ desperata kan vi inte vara eftersom vi nog mest skrämmer iväg karlarna här ;P
  • Cee
    Låter ju som en toppendag..mkt bättre än en snusdejt ;P

Synd att det inte kändes ok..men hellre nu än senare..

KRAM
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-21 14:58:45 följande:
    Blev ute bus med sonen  1 h sen ville han inte leka me hehe...Imorgon ska ja till frissan för o få de mera uppklippt gratis
    Skönt att du fått tid till frissan...hoppas du ska bli nöjd nu gumman!!! =)=)=)
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-21 10:16:53 följande:
    ja ha faktist aldrig fattat de där me majs o smör... är de verkligen gott??
    men då får du skippa löken o han majsen de går lika bra ändå

o va smart med busskort i sommar.. de bli bra så ni kan pka runt o hitta på lite saker man bli ju galen o va inne o hemma liksom...
    ja vet inte alls va ja ska göra i sommar.. förmodligen inget eftersom ja ska jobba hela sommarn :-S
    Jag föredrar majs m ngn marianad o sen grillen..MUMS!!!

Här blir det inte mkt i sommar heller,,, ekonomin tillåter inte SÅ mkt..men har iaf lovat gumman att vi ska till Liseberg =)=)=) Kanske skulle ta Universeum då också... *huuumm.. förra året tog vi Borås djurpark onliseberg på samma dag..men blev ngt hektiskt *hehe.. dock billigare än om man ska åka två ggr..

Gumman önskade förresten att vi skulle till öland i sommar, eller hon sa att vi SKA dit! 'hehe.. undrar just hur sjutton hon vet vad Öland e..*hehe  Men blir nog inget utav,..för dyrt.. :S
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-21 18:04:29 följande:
    Skönt att du fått tid till frissan...hoppas du ska bli nöjd nu gumman!!! =)=)=)
    ja maila henne så ringde hon direkt upp o sa att men de klart du ska komma så fixar vi de gratis så imorgon kl 10 ska ja dit..SKa be hon klippa upp hela håret så hoppas ja de blir bättre

Suck min sons farmor hjälper mig alltid o storhandlar o får ja pengarna på torsdag så kan hon inte hjälpa mig Vet ej hur ja ska göra..Ibland kommer pengarna 1 dag innan... Känns dumt o beställa en taxi för storhandla...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D