Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-10-03 19:50:24 följande:
    äter taxfree godis IGEN :) tyvärr så blev det ju inge basta på båten heller men lika bra fanns ju inge tid över för sånt känns det som  :)
    låter gött det med!!! fast jag äter nästan bara 70%choklad när jag äter godis

och vet ni vad??? Jag ska till Aronsborg nästnästa helg ;) och där har dom chokladprovningar  Tungan ute
  • cajsasmamma

Igår va ingen bra dag för mig!!

Först på morgonen fick dammsugaren för sig att sluta fungera, sen åkte jag till affärn och där kom man fram att den kontokort jag hade med mig var avmagnisterat, sen hacka datorn opp sig.

Men idag ser det bättre ut, sparka lite på dammsugan när jag kom hem och vips så gick den igång, får låna pappas bankkort idag närjag handlar ;) och datorn gick ju igång redan igår !!!

Nu ska jag handla lite tror jag!!!

• cajsasmamma
    PeterA skrev 2010-10-04 09:21:45 följande:
    Allt bra? :)
    Japp idag är allt bra med mig ;)

Hur är det med dig då?
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-04 08:47:44 följande:
    hello folks

hemma med en sjuk tjej idag... usch va trist de är...
    hoppas hon är pigg SNART!!! ja blir galen för hon e febrig men iprenen håller henne pigg så då e de full fart som vanligt, men hon e för sjuk för o göra saker... så vi hamnar precis i mellan landet liksom :p

men men,, snaaaaaaaart kanske hon vill sova, o då ska ja SOOOOVA
    Hoppas att hon snart mår bra!!
  • cajsasmamma
    PeterA skrev 2010-10-04 13:11:32 följande:
    Bara fint med mej. Men det är fullt upp med möten idag :)
    okej det låter ju mindra kul!!!

Men du få ha det så skoj så ;)
  • cajsasmamma
    PeterA skrev 2010-10-04 13:30:53 följande:
    Haha vad omtänksam du är :P

Vad gör du då?
    Alltid lika omtänksam ju ;)

Idag har vi tränat hästar, nu ska jag till banken, apoteket och sen ska jag till optikern och låta dom rätta till min dotters glasögon som nu ser ut som en regnbåge :/ Sen är det ridskolan som gäller för dottern!!!
  • cajsasmamma
    PeterA skrev 2010-10-04 13:47:17 följande:
    Ja det kan jag tro. På banken kan det vara riktigt skoj ;)
    ;) nja där tycker jag bara att det är tråkigt  ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D