• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sugar rush
    Cee skrev 2010-06-20 22:45:07 följande:
    *hehehehe... e juh helg!! Då får man vara lite busig!! jag fick juh inte gå ut o busa i helgen..så måste juh få ha liiite roligt här då..snälla stumpan ;P
    hahahahaha... just ja...

*backar undan *
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 22:45:17 följande:
    Brösten är färdigutvecklade först efter graviditet o amning.. Det har iaf jag hört även om det låter skumt.. Mina har ju fortsatt med att fixa knasigare o knasigare storlekar för mig hela tiden.. Både innan o efter graviditeterna..

Låter inge bra alls detdär.. Kan du inte få en lagom bröstförminskning via landstinget.. alltså hos nån som inte vill ta bort allt? Det låter ju sjukt att dom skulle göra så liksom....
    Njae.. e bara han som gör det i vårat distrikt.. o skulle aldrig lita på honom.. för han var så där att ja,ja.. jag tar väl lite så o så mkt så får vi väl se vad det slutar på, när jag opponerade mig :S Så nä.. får bli privat igen, när alla ungar e utploppade!
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:45:51 följande:
    ja men eller hur.. o dina e säkert kanon dom oxå..
    *hehehe..de fungerar iaf i en situation.. i övriga e de som sagt mest i vägen ;P
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:44:35 följande:
    nä de e ju de som e värst.. dagen efter.. seg o trött o nåk
    ja usch ja,

minns med fasa förra sommaren när två kompisar kom till mig för att vi skulle laga mat och dricka och tjöta skit.

Visst vi lagade trerätters. Men efteråt så dracks det en hejdlös massa alkohol som slutade med att ena kompisen somnade på golvet i min toa. Då hade klockan slagit 5 på morgonen,

Men fy f-n vad jag mådde sen.
  • Isnogood
    Majuutschi skrev 2010-06-20 22:45:17 följande:
    Brösten är färdigutvecklade först efter graviditet o amning.. Det har iaf jag hört även om det låter skumt..
    Skrikandes ATTANS!!!

Ja som fortfarande väntar på att mina ska utvecklas klart... Obestämd
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Cee
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:47:19 följande:
    hahahahaha... just ja...

*backar undan *
    *hehehe..Tack söta du!! ;P
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-20 22:47:00 följande:
    Nej, jag tänkte bara upplysa smygisarna om hur bh-världen fungerar.. Finns ju en del tjejer som inte heller fattat det.. Har fått frågan så många gånger om hur jag kan ha den bokstaven jag har när jag inte har såååå stora boobs... då får man räkna ner bokstäverna o upp siffrorna tills man kommer upp i deras siffror så dom förstår hur stor skillnad det kan vara på samma bokstav...
    precis.. en del fattar inte alls...
    dom flesta har ju helt fel...
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-20 22:48:16 följande:
    ja usch ja,

minns med fasa förra sommaren när två kompisar kom till mig för att vi skulle laga mat och dricka och tjöta skit.

Visst vi lagade trerätters. Men efteråt så dracks det en hejdlös massa alkohol som slutade med att ena kompisen somnade på golvet i min toa. Då hade klockan slagit 5 på morgonen,

Men fy f-n vad jag mådde sen.

hahahahaha.... mmm sånt där kan ju lätt eskalera.. när man väl börjar så e de kört  :p

o de ska drickas ikapp o shotas hit o dit.. så de går snabbt

• sugar rush
    Cee skrev 2010-06-20 22:48:12 följande:
    *hehehe..de fungerar iaf i en situation.. i övriga e de som sagt mest i vägen ;P
    den situationen e ju den viktigaste just nu
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:52:31 följande:

hahahahaha.... mmm sånt där kan ju lätt eskalera.. när man väl börjar så e de kört  :p

o de ska drickas ikapp o shotas hit o dit.. så de går snabbt

det är det som är sp skumt för det var liksom ingen hets, utan när det tog slut så fyllde någon annan på och så rullade det på.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D