Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-06-20 21:13:17 följande:
    tack ja har 5 kg till nästa delmål nu Så då tänkte ja testa jogging denna veckan får nog bli 2-3 joggingpass denna veckan bara för se om de har nån effekt Vill bli av med degmagen med..Den som är de mitt störta problem..annars ärja nöjd med kroppen om bara magen kunde bli plattare hehe
    va duktig du är
    ja gillar oxå o jogga, MEN mitt problem är diciplinen den saknas hel så ja springer yp 14 veckor o sendyker nått upp som gör att ja inte kan springa en eller två dagar.. o sen e de kört... kommer int tillbaka då :p hahha
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-20 21:20:03 följande:
    Fasen jag skulle anmäla ditt inlägg men jag råkade visst trycka på citation istället

Nej, ok jag ger mig för detta faktafel
    HAHAHA.. skulle du anmäla mig??? för vadå???
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-20 21:30:02 följande:
    Hets mot folkgrupp,

klanka ner på oss sydlänningar
    HAHAHAHAHA.....
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:32:25 följande:
    tänker jogga lungt imorgon har träningsbehån ju de skumpar ju när man kör zumba med Men hoppas joggningen skumpar bort min degmage då De hade vart suuuuuper Då de är den ja vill ha mindre
    ja vill oxå ha en mindre mage... fast ja ha inte så stora bröst att de rakt skumpar så de gör ont haha. låter jobbigt... :p
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-20 21:33:53 följande:
    jag tror hon gillar mig med lite
    tror ja trallalla, tror ja trallalla, tror ja trallalla, tror ja, trallallala...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:25:11 följande:
    har inte kunnat jogga innan pgr av att ja får  tryck på bröstet o svårt o andas...Men tänkte ge de en chans imorgon....annars får ja köra zumba 3 ggr i veckan i vardagsrummet...De får ja nog göra resten av sommaren sen när sonen är hemma med mig För effektiv träning ja jag kommer jju vara ute o röra på mig dagligen vi ska ju på utflykter både bada och på djurpar Så förhoppningvis gör de sitt men för att få bra resultat så ska ja även köra zumba o till hösten ska ja börja träna zumba på andra då de finns här i stan
    men ha du köpt dvd´n?? till Zumba??
    ja ha vela prova de sååålänge men ha inte blitt av.. kanske man ska kosta på sig den.. ja älskar o dansa o hålla på
  • sugar rush
    Cee skrev 2010-06-20 21:37:26 följande:
    Det E >JÄTTEjobbigt!! Jag opererade juh bort en del utav mina..men nähä..de kom tillbaka seddu när jag blev gravid :(
    haha, men usch, snacka om o kasta pengarna i sjön.... :-S
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:37:48 följande:
    hmmm hmmm nopp slänge inte ut 600 på en dvd skiva du kan få gratis
    haha okej,, får se om ja hittr nån som kan fixa den då
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-20 21:44:25 följande:
    kolla på piratbukten, finns säkert där
    men den ha sega sig hela dan... ha tage typ 12 timmar o försöka ladda ner en serie... o de e 0,4 % som ha laddats ner.. dryyyyyyyyygt... ja komma skita i de,, ha inte tålamod o vänta:P
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:48:54 följande:
    nej ja vet men ja vill gärn ha mindre bröst...Andra vill ha större ja vill ha mindre...När ja amma sonen hade ja 2 meloner rättare sagt de var superstora oc var som silikonformade...Fyyy de var superjobbigt....Alla tror ja har silikonbröst nu hallå de är hängmodell på dessa nej de är äkta...Men killar med stora händer kan inte ens ha mina bröst i sina händer....ja du fattar...

men de där lät jobbigt

när ja ammade agnees, eller försökte amma... så blev ja ju lite rundare över tuttarna.. men de försvann ju sen igen.. o nu e dom som dom va förut.. men ja kanske ha för små bröst, haha va vat ja

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D