• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 21:47:13 följande:
    Ja jag håller tummar o tår att mina 1,3 jag lyckades srapa ihop på högskoleprovet ska räcka så jag komme rin på sjukgymnast.. det var 1,2 för att komma in förra o förrförra hösten, men i år är det fler sökanden.. Hoppas dom alla har dåliga provresultat..
    Hoppas hoppas hoppas!!!!
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-20 21:47:13 följande:
    Ja jag håller tummar o tår att mina 1,3 jag lyckades srapa ihop på högskoleprovet ska räcka så jag komme rin på sjukgymnast.. det var 1,2 för att komma in förra o förrförra hösten, men i år är det fler sökanden.. Hoppas dom alla har dåliga provresultat..
    ja gjorde inte provet hoppas ja kommer in ändå
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-06-20 21:48:24 följande:
    men den ha sega sig hela dan... ha tage typ 12 timmar o försöka ladda ner en serie... o de e 0,4 % som ha laddats ner.. dryyyyyyyyygt... ja komma skita i de,, ha inte tålamod o vänta:P
    vilken serie?
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-20 21:48:52 följande:
    Är det ett heltidsjobb?

Eller får jag stämpla upp deltiden
    Njae... eg har jag juh behov dygnet runt.. men iofs kan du juh få dela tjänsten med ngn ;P
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 21:48:34 följande:
    Ja du gumman... jag hittar EN endaste BH i min storlek... o den sitter eg inte riktigt bra :( O jag får åka 6 mil och betala 600kr för den! :(
    Härligt.. Själv kan jag än så länge köpa på Change (dvs 400-700kr/st o oftast bara några få att välja mellan), men snart går det inte längre.. Förut beställde jag på nätet, men nu har jag noll koll på vilka märken jag ska ha vilken storlek i.. Borde försöka hitta nån affär (som har lite knasiga storlekar) där man kan prova ut lite olika märken o sen beställa på nätet från typ england.. Mycket billigare..
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:48:54 följande:
    nej ja vet men ja vill gärn ha mindre bröst...Andra vill ha större ja vill ha mindre...När ja amma sonen hade ja 2 meloner rättare sagt de var superstora oc var som silikonformade...Fyyy de var superjobbigt....Alla tror ja har silikonbröst nu hallå de är hängmodell på dessa nej de är äkta...Men killar med stora händer kan inte ens ha mina bröst i sina händer....ja du fattar...

men de där lät jobbigt

när ja ammade agnees, eller försökte amma... så blev ja ju lite rundare över tuttarna.. men de försvann ju sen igen.. o nu e dom som dom va förut.. men ja kanske ha för små bröst, haha va vat ja

• Cee
    nej ja vet men ja vill gärn ha mindre bröst...Andra vill ha större ja vill ha mindre...När ja amma sonen hade ja 2 meloner rättare sagt de var superstora oc var som silikonformade...Fyyy de var superjobbigt....Alla tror ja har silikonbröst nu hallå de är hängmodell på dessa nej de är äkta...Men killar med stora händer kan inte ens ha mina bröst i sina händer....ja du fattar...
    *hehehehe e samma här.. om de tar båda händerna till ett kanske.. TUNGT =(
  • Majuuu
    Förstår.. Själv får jag ont i ryggen av mina ävenom dom inte är nå dolly parton boobs..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-20 21:50:51 följande:
    ja gjorde inte provet hoppas ja kommer in ändå
    Jag hade aldrig gjort det heller om jag inte hade fått för mig att jag ville bli sjukgymnast...
    Håller tummarna för dig oxå!!
  • sonen08
    Cee skrev 2010-06-20 21:48:34 följande:
    Ja du gumman... jag hittar EN endaste BH i min storlek... o den sitter eg inte riktigt bra :( O jag får åka 6 mil och betala 600kr för den! :(
    ja kan köpa på kappahl som tur är... Men bygeln har gått ur alla bharna.. den går av mitt i tu...Men köpte en på cellbes som passa förrutom att den där öglan sitter o trycker på skuldran o de är mindre skönt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D