Isnogood skrev 2010-10-03 15:34:42 följande:
Jag var ute i går med bästaste vännen alias lillebror...vi hade så himskans kuuuuul..!
Bortsett från att jag hade e snubbe, som trodde att han var guds gåva till mig (inte undra PÅ att ja e ateist) , som stod tätt tätt bakom mig vart jag än var någonstans...
förstörde liiiite av stämningen, men desto mer när han började hångla upp mina öron o min nacke... för att inte tala om när han flertalet gånger erbjöd sig att köra mig hem...o viskade i mitt öra att tan skulle....."SLICKA MIG HÅRT"
-Kan ju säga att jag HOPPSAN blev kissnödig...gick min väg o sedan väntade in lillebror innan vi efter att krogen stängde gick för att äta lite innan det var dags att gå hemmåt.
Ska bli intressant på måndag...då snubben som hånglade upp mina öron jobbar på samma jobb som jag...
-undrar om han e stolt... he he he
Men, min stackars lilla bästaste vän lillebror...han träffade en tjej han tyckte jättebra om, de pratade en hel del, dansade desto mera....o sen när vi skulle äta så visade det sig att han inte ens tagit hennes nummer....eller ens hennes NAMN..! "Suck"
-Så, nästnästa vecka ska vi ut igen, ihopp för honom att se henne igen...då ska banne mig JAG gå fram o be henne om namn o nummer om han inte klarar av det (!!!)
Usch för folk som slicka en i örat
på krogen!!! det är så himla äckligt!!!!! Fråga han ¨på måndag om han minns allt äckligt han gjorde i helgen
Va klantigt av di lillebror men han har möjligtvis FB??? så kan kan kolla som bor i eran stan och ev hitta henne där???