• Moonis

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Raggarbruden skrev 2013-10-05 18:53:39 följande:
    *vinkar tillbaka* 

visst kan man skåla i cola light? Isåfall skriver jag skål till alla här  
    Självklart! Jag skålar med vatten Skål
  • Moonis
    Raggarbruden skrev 2013-10-05 20:00:18 följande:
    *skålskål* Skål är de bra med dej?  
    Ja, så bra det går. Försöker dricka bort mina sorger, med vatten Tungan ute Går väl sådär

Själv? 
  • Moonis
    Raggarbruden skrev 2013-10-05 21:56:56 följande:
    Jodå längtar tills om 19dagar.. fram tills dess ska jag försöka att inte dricka alkohol..  
    Nu blev jag nyfiken, vad händer om 19 dagar? Skrattande
  • Moonis
    Raggarbruden skrev 2013-10-06 13:57:18 följande:
    fyller 18  
    Förstår att du längtar, en milstolpe liksom Glad
  • Moonis

Ska själv på dejt idag, första gången vi ses så det är ju lite ångest runt det Tungan ute

• Moonis
    cajsasmamma skrev 2013-10-07 13:42:09 följande:
    Lycka till idag  

Tack, lär nog behövas för jag har en förmåga att göra bort mig hela tiden
  • Moonis

Då har man varit på dejt och det va inget för mig. Är nog för kräsen eller så är jag inte helt redo att gå vidare efter att ha fått mitt hjärta krossat Obestämd Gäller inte mitt ex då utan en annan efter. 

• Moonis
    MrC skrev 2013-10-08 11:03:50 följande:
    Så är det ju inte! Du kan ju inte förvänta dig att träffa den rätta på första försöket heller.
    Klart du har rätt att vara kräsen.
    Har iof. pratat med en del men ja, har man barn och sånt så måste man vara kräsen och försiktig med vem man träffar. Är nog bara rädd att jag aldrig kommer få känna så igen med någon annan och kommer leta efter den känslan men aldrig hitta den och förbli ensam.

Jaa, låter lite tragiskt jag vet, inte lätt detta med kärlek Tungan ute 
  • Moonis
    MrC skrev 2013-10-08 11:13:02 följande:
    Sluta fokusera på att leta efter den rätta, koncentrera dig istället på att vara den rätta. Var dig själv alltså. Det är oftast så att när man är som mest avslappnad så dyker också de bästa erbjudandena upp.
    Relax.
    Ja, du har helt rätt Det kommer väl när det är meningen.
  • Moonis
    Isnogood skrev 2013-10-08 16:46:05 följande:

CM! "Ropar"

I söndags så beslöt vi (han o jag, inte DU o jag ) att vi skulle träffas igen på fredag.

I går ringde han, o efter 2h samtal, så bokade vi in att vi ska träffas i kväll Skrattande

Så, nu har jag meddelat i så god tid innan, som jag kunde under rådande omständigheter Skäms      
    Vad kul Skrattande
  • Moonis
    Raggarbruden skrev 2013-10-08 19:38:17 följande:
    godkväll är de bra?  
    Jadå, allt är bra. Hoppas allt är bra själv
    Marie-anne skrev 2013-10-08 19:09:48 följande:
    hittat och pratat med "han! men nu vet jag varken ut eller inGråter
    Kärlek är inte lätt

• Moonis
    Raggarbruden skrev 2013-10-10 19:08:08 följande:
    hej! Satt pa akuten igår. Men jag e ok! 
    {#emotions_dlg.flower}
  • Moonis
    cajsasmamma skrev 2013-10-18 06:07:04 följande:

nja inte direkt! Men en ifrån forumet sa till mig att jag skulle testa Spraydate och de var jag emot lite men efter ett tag sahade jag det tråkigt en kväll och skrev jag mig in där och efter 30min hade jag fått M telefondummer och sen första dejten har det bara klickat!
  • Moonis
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 19:51:17 följande:
    If i bend over will you fall over me then smile2.gif

Jadu dejting, alltså jag fattar inte det där alls, så jag har inte ens testat det. Så säker är jag på att det inte är min grej alls. Tyst
    Konstaterade ganska snabbt att det inte va min grej alls även om jag ändå lyckades hitta en på det sättet

Det där att bara ha någon fallande på en låter helt klart som ett bättre alternativ Cool
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D