Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fletcher Reed skrev 2010-08-07 00:12:20 följande:
    Förlåt mig tabben *facepalm*
    Du är förlåten. Glad
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-07 00:13:21 följande:
    "PUSTARUT"

ja ja, du har ett par år kvar innan tantstadiet, vilket är ett positivt begrepp i den åldern då man själv kan kalla sig tant men morra på alla andra om DOM gör det  Drömmer
    I vilken ålder träder det stadiet in? Vill veta så att jag kan förbereda mig, är det när tuttarna hänger så man kan sätta fast pennor under dem, eller när man måste färga håret för att inte de grå håren ska synas?
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-07 00:18:19 följande:
    Näe...för i så fall kan ja inte va någon tant ju...går inte o få fast något under mina tuttar då de liksom inte hänger någonting alls...o ja har inga gråa hår Obestämd

Slutar genast att kalla mig tant
    Precis, "tant" är ingen ålder, det är ett fysiskt förfall och en sinnesstämning. Oskyldig
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-07 00:24:14 följande:
    Näpp gott folk, nu slipper ni mig, jag ska ta o bädda ner mig som Sir Väs bland täcken o kuddar för om några timmar beger jag mig till Nyköping o gör stan med dotra o levererar en bur till systerdotran som blivit med råtta

Ha de gott o hångla lugnt
    Sov gott och ha en trevlig resa imorgon. Glad
  • Banshee Queen

Så, nu har vi varit ute och lekt och övat på att cykla utan stödhjul, som tur var började det regna, så nu sitter vi och slappar i soffan.

• Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-07 17:38:19 följande:
    Jag måste färga håret pga mina gråa hår o det har jag fått göra några år nu... Så jag är väl 28 o tant.... Hmmmmm Obestämd
    Jag blonderar mig, då ser man inte de gråa håren lika tydligt. Flört (Inte för att jag har några Oskyldig)
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 17:48:58 följande:
    OBS!

Ska man färga håret, ta inte rött.. de grå syns nått grymt då

Och än har jag inte bestämt nån ny färg.... trött på ultrablond.... funderar på ljusbrunt... eller råttblond...
    Jag blev nyligen blond, ville se om det verkligen var så att "blonds have more fun".Flört Just nu trivs jag rätt bra med det faktiskt.
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-07 17:51:56 följande:
    Mina brukar inte synas så bra om jag kommer ihåg att färga lagom ofta..
    Helt ärligt så har jag nog bara haft fem strån totalt, i hela mitt liv, men jag bara räkna dagarna tills jag vaknar upp och är helt grå, bara en fråga om tid med tanke på geberna tyvärr.
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 17:53:11 följande:
    Mja.... man kan nog komma undan med mer som blond isf... muhahahha...Flört

Vad hade du för färg innan?
    Absolut, jag gillar att vara blond. {#emotions_dlg.djavulsk} Jag hade nästan svart hår innan, så det är en rätt stor skillnad.
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 17:57:14 följande:
    Funderade ett tag på att färga svart... men folk här har lite svårt för de som ser levande döda ut

*skrattar*

Jo, det blir ju väldigt lätt att man blir tagen för tt vara "goth" eller hårdrockare. Var bor du?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D