Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Freeeedag Nu ska jag iväg ut Hoppas det blir en trevlig kväll med mycket dans. Först sitta lite på uteservering
Freeeedag Nu ska jag iväg ut Hoppas det blir en trevlig kväll med mycket dans. Först sitta lite på uteservering
funderar på om man är en dålig människa om man dejtar två på samma dag haha. Första dejten var ju inge vidare
hmm får se om det blir nåt med dejtandet. Drar nog ut på krogen istället...men han kanske kommer dit. Vill inte åka hem till nån som jag bara träffat en gång och kolla på film.
Träffade honom på krogen förra helgen på utestället jag går till. Min kompis presenterade honom och berättade att dom dejtat lite. Dagen efter hade jag fått lite meddelande på FB Egentligen är han ju typ perfekt. Lite äldre, kostymnisse, bra med pengar, ser bra ut mm. Men hmm gillar ju när dom är lite yngre och lite vildare och så. Men ska det bli nåt seriöst så är det kanske honom man ska satsa på
Haha jo jag har det ju superbra med alla helger barnlediga Åker om en halvtimme och han skulle komma dit. Annars vet jag ju att en annan YNGRE kille ska dit i kväll. I natt när jag kom hem hem skrev han att han ju hade velat ha sovsällskap... Kunde han ju sagt lite tidigare haha. Och nu verkar det inte som jag har hans nummer Man måste alltid ha reservplaner
Natti natti alla. Nu är jag hemma efter en sjukt kul kväll på utestället haha. Mer om det imorrn
Gomorron gomorron. Skönt med ny jobbvecka. Sen blir det ju helg med kryssning