• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-20 20:47:19 följande:
    bilen är här, bilen är här, har ni sett att bilen är här. i vårt glada gäng har vi bilen med oss
    tack och lov att bilen är här

nej fisk = Kräks
    åhhhhhhhhhhhhhhh!!Vad sjutton är du inte redan här m maten för då???? Tsssssssssssss!!! ;P
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 20:34:13 följande:
    Vänta någon vecka till så börjar frierierna komma i inboxen
    Jag har ju redan en som skrivit här i tråden att han vill gifta sig med mig... Däremot tror jag ju inte han är speciellt seriös...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-20 20:34:36 följande:
    tack:) Får veta i mitten av juli om ja kommer in Skulle ja inte så får ja ju iallfall några timmar om dagen på maxi till hösten i början iallfall Men i sommar ska ja lägga focus på vikten och sonen

Ska hitta på massa med sonen eftersom vi missa massa skoj förra året
    Jag tycker det är så drygt att man måste vänta så länge innan man får veta om man kommit in.. jag vill ju veta nu!!!!! Alltså vilket jag komit in på...
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-20 20:34:36 följande:
    tack:) Får veta i mitten av juli om ja kommer in Skulle ja inte så får ja ju iallfall några timmar om dagen på maxi till hösten i början iallfall Men i sommar ska ja lägga focus på vikten och sonen

Ska hitta på massa med sonen eftersom vi missa massa skoj förra året
    Jag ska hålla tummarna för dig!!

Jag sökte t fritidspedagog o förskollärare vår, höst o vår..men nu struntade jag i det.. Kom in alla gångerna men har inte råd eller tid eller ork.. Efter studierna skulle jag få betala 2000kr/mån resten utav mitt yrkesverksamma liv för att betala av studieskulderna..o då kan det juh lika gärna vara ogjort.. :(
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 20:52:29 följande:
    Jag tycker det är så drygt att man måste vänta så länge innan man får veta om man kommit in.. jag vill ju veta nu!!!!! Alltså vilket jag komit in på...
    Vad har du sökt gumman??? Var det läkare?
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-20 20:51:26 följande:
    Jag har ju redan en som skrivit här i tråden att han vill gifta sig med mig... Däremot tror jag ju inte han är speciellt seriös...
    Nämen...nu e du kräsen! Ska han behöva vara seriös också ;P
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-20 20:52:29 följande:
    ja jag vill med veta.. får man inte veta de nu i juli får man ju vänta ännu läääängre...suckar...
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-06-20 20:56:24 följande:
    ja jag vill med veta.. får man inte veta de nu i juli får man ju vänta ännu läääängre...suckar...
    Mmm..e juh svårt att förbereda sig när man inet får veta förrän in i det sista :S
  • sonen08

nej nu ska ja kräla lite på golvet för lite träning Lika bra börja nu när man har suget inne Imorgon ska ja försöka jogga en runda om sagt

• figurehead
    Cee skrev 2010-06-20 20:49:02 följande:
    åhhhhhhhhhhhhhhh!!Vad sjutton är du inte redan här m maten för då???? Tsssssssssssss!!! ;P
    För att jag hade platser att besöka och folk och träffa.

Men det kommer väl fler dagar kanske
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D