Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-12-30 13:26:34 följande:
    ahh... de tyckte nog att de svarade på din fråga iom att de skriver att du kommer få ett beslut när de fått blanketten... inte helt vad du var ute efter men maila tillbaka o förklara (igen) att det är en mottagningsbekräftelse du är ute efter pga blanketter förut postats o inte kommit fram (för visst hade du skickat blanketter förut som inte kommit fram??)
    jo men min fråga var om de fått in den via posten.. inte vad svaret på är det vet jag kommer med posten senare... jag ville bara veta om blanketten kommit fram så den inte heller försvinner osm sist...

suck min pedagogisk grundsyn uppsats resultat fårg jag vä'nta på till efter den 7 jan... hon skrev idag att hon kommer maila ut betyget då....samt jag väntar på tenta resultatet i vetenskapliga skiten.... med...det gått 3 veckor imorgon hehe tror inte vi lär få resultatet imorgon
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-30 13:59:32 följande:
    jo jag förstod det men ett förtydligande mail kanske ger dig rätt svar??

ohh... väntan är såååå tråkig... men ibland blir det så o då är det bara att försöka hitta nått att göra så tiden går fortare
    japp skriva den vetenskapliga rapporten ska jag göra nu när sonen är med pappa sin
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-30 14:14:44 följande:
    ahh... smart drag - enklare o fokusera när det inte finns en son hemma som vill ha din uppmärksamhet
    jo de ä'r hemma men jag kan lägga undan mitt fokus på det som jag måste smart jag är
  • sonen08

skrivkramp i armen nu.. men nu har jag vart duktig tar en paus ska strax fixa maten till mig o sonen Sen blir det skriva klart det sista när han sover guuuu va duktig jag vart nu MEN

• sonen08

suck nu kom inte all text med.. MEN va svårt det är och omformelera massa ord sååå sjuuuukt svårt men nu har jag kommit en bit på vägen

• sonen08

Hej hej... hoppar och skriva det där sista idag får ta det imorgon när sonen behagar sova middag. har skrivit halva delen av det jag ska skriva...

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-30 20:34:35 följande:
    hejsan

du är duktig du
    heh etack men känner mig inte så värst duktig just nu.... vill bara lösa allt med ekonomin som blir lidande
  • sonen08
    Cash skrev 2010-12-30 20:57:20 följande:
    God kväll tråden :) nu är ja tbx igen :) säkert ingen som har saknat mig ändå HAHA :D
    vaaa har du vart borta har jag inte märktDrömmer
  • sonen08

men någon som alla trott var tjej från början var plantan tur vi slipper sånt mer

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-30 21:24:33 följande:
    Vad va så illa med min kjol? :D
    hehe var inte om din kjol utan dina åsikter i början som gjorde alla misstog dig för tjej REMBER
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D