Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-10-02 21:00:57 följande:
    vadå,, va de han som köpte den eller
    Han ville ju ha en overall igår, så det är nog han som ha köpt den!
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-02 21:06:29 följande:
    hahahahaha...

daddy ser NÅGOT nöjd ut
    Kan tänka mig att han gör eftersom han sitter inlåst i en hytt med minst 2tjejer
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-02 21:12:23 följande:
    Helt galet med kryssningen var ju det att vi i måndags var bara vi 3 som skulle åka men det slutade med att vi var 9 pers som åkte.. 4 killar o 5 tjejer, så det fanns fler tjejer än bara jag o Malena i hytten... Men även lite fler killar oxå..
    men oj då!! Jag trodde att bara var ni 3 som skulle åka !! Men kul att ni blev fler!!

Men fick nån av er napp???
  • cajsasmamma

Just nu söker jag en händig karl som kan sätta ihop en loftsäng !!!

Dottern ville ha en och då gick morfar och köpte en , och nu står jag här med 5miljoner skruvar och en himla massa järnrör!! Och jag HATAR sätta ihop möbler!!

• cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-02 21:57:29 följande:
    ja e så sjukt trött... skulle vilja gå o lägga mig men klockan e inte ens tio!!!! på en LÖRDAG!!!

snart börjar en tjejfilm på trean ialla fall så ja tänker kolla på den o risken finns att ja går o lägger mig vid första reklampausen.. rolig ja är då....

NOT

och, NÄ de här e otroligt ointressant info för alla men ja skriver ändå...
    i make my cintribution!!!
    SOVTÖNT!!!!!
  • cajsasmamma

Nä men jag ska väl md snart ansluta mig till sovtönts-ligan, med det är väl inte heller fy skam! Ha nytvättade lakan, barnet sover hos mormor och snarkhunden är hos morfar!!

• cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-02 22:41:24 följande:
    gud så härligt de lät!!!
    själv har ja dottern som vaknar snart, o grannar som e på G...
    raggarna åker utanför här o "bränner gummi" så ja kommer sova otroligt gott....

Obestämd
    Japp ska nog snart bara och njuta av tystnaden !!! För att dom på Mantorp park har nu slutat att köra!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D