Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-09-12 12:07:56 följande:
    vad är SD ?
    mojsan79 skrev 2010-09-12 11:49:50 följande:

Tjena hej!

Hehe...kul tråd!
    Man kanske får vara med fast man inte är desperat?

Spraydate

Ja orkade inte skriva ut hela Skäms
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    mojsan79 skrev 2010-09-12 12:24:51 följande:
    Tackar tackar!

Jag får väl låtsas då! Hehe....

Vad gör ni en dag som denna? Själv ska jag ut o klippa gräset, blir väl med lie vid det här laget. :/ Undrar varför jag skjuter upp saker som borde göras, så att när dom väl blir gjorda är det dubbelt arbete med det.

Ha en bra dag!
    Oh, känner igen det där om att skjuta upp "kollar ut genom fönstret o konstaterar att gräset utanför nästan är en meter högt" Obestämd
  • Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 15:54:48 följande:
    Voyeurism, kallas det. Blir du sexuellt upphetsad av att, i smyg och utan tillåtelse, titta på andra människor?
    Alla är inte som du raring
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 15:51:55 följande:
    Jag har gömt mig i buskarna och kollat på er ett tag men jag vågar mig på ett hej.
    Hej
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 15:56:40 följande:
    Jag föredrar att titta MED tillåtelse och har nog inte provat utan tillåtelse. Men om du skickar din adress så kan jag stalka dig och kolla hur det går med listan.
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 16:39:37 följande:
    Hej! Oroa dig inte, jag har läst att man inte får säga att du har sexiga muskler så jag lovar låta bli

Idag har jag varit sådär okvinnlig och monterat saker själv förresten. Borrat har jag också.
    Det går bra att säga om man åtminstone säger HEJ först, o det gjorde du ju Skrattande

Uh, så där okvinnlig är jag varje dag Skäms Ja behöver en karl Gråter "Konstaterar"
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 16:52:23 följande:
    Nej det behöver du inte! Men det är ganska trevligt med en.
    "Hm" Jaa, du kanske har rätt, men ja kan komma på många anledningar till att ha en man Drömmer
    -sen skulle det kunna vara ganska skönt att kunna få säga:"Älskling, kan du ta o byta ut de trasiga takpannorna?"

I stället för som  idag: "Ungar, ja går ut och byter ut de trasiga takpannorna"

Hör du skillnaden

Sen kommer jag aldrig någonsin ge upp mina verktyg, motorsågen, skruvdragarna (japp, flera, fem st för att vara exakt), vedkapen, cirkelsågen, röjsågen, hammare, slägga, spett, vinkelslipen osv. DE är de absolut viktigaste sakerna i mitt liv för att kunna bo så här

Men en man att dela glädje och måsten med vore en KLAR bonus Solig
  • Isnogood
    Pejgan skrev 2010-09-12 17:28:13 följande:
    Flera skruvdragare är ett måste! Flera symaskiner också ;)
    Jag är HEMSKT dålig på att sy...bortsett från en hög gardiner o min brudklänning så syr jag så lite som möjligt, har nog inte använt symaskinen på flera år nu Skäms
  • Isnogood

Är det bara jag som e mossigt gammeldags när jag tycker att man kan börja med ett "hej" när man skickar ett mail till någon ny person..? Obestämd
    Fick just ett inbox på Sd där det stod: "wow, me like, adda mig på msn" o sen adressen... "suck"

Ja men visst är det ju kul att du gillar...men "hallåååååå" Om man nu ska skicka ett mail så kan man väl kosta på sig några fler ord, e ju inte så att det kostar massor precis.

"Gnällkärring"

• Isnogood
    Blueblood skrev 2010-09-12 17:37:43 följande:
    Symaskiner, borrmaskiner ... har ni använt en knullmaskin någon gång?
    Näpp, ser inte vad den skulle kunna göra för nytta ute på gården eller hur den skulle kunna vara till hjälp för att sätta upp tavlorna på väggen Obestämd

Å så länge det finns NÅGON villig man kvar här i världen så ser jag inget intresse i att över huvud taget behöva ta till med konstgjorda substitut.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D