Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va ja kokar av ilska!!!!!Exet har vetat i 2 v att ja ska på fest till helgen....Men nu ska han INTE ha sonen!!!! utan han ska åka tiill sthlm för o träffa en kompis.....Suckar högt...Visst han har bett sin mamma ta sonen men ändå....Han tycker de är viktigare att träffa kompisar än att ha sin son som vanligt....Blir sååå trött så nu har ja tappat suget för o gå ut för ja visste de!!!! Innerst inne visste ja detta skulle ske för de är såå varenda j*****vla gång ja planerar på gå ut så sabbar han de med att vägra ta sonen så ja kan gå ut på krogen eller att han ska ut eller han ska dit eller han ska de.... Ja är sååå trött att han inte kan säga nej ja har min son denna helgen.....Men nej då ställer ja in mitt o tar MITT ansvar över MIN son eftersom pappa inte tycker de är viktigt nog.......Är såååååå arg nu.....Visst kan hans mamma ha sonen men de ja blir mest arg på är hans beteende att han alltid ska göra så här mot mig.....Har heeelt tappat suget nu.....suck suck suck

• sonen08

partyoutfiten inför lördagen är införskaffad nu hhehe 30 kr kostade den 119 kr rea BARNSLIGT BILLGIT men de va ju den ja spanat in och efter magsjukan satt den ännu Bättre

• sonen08

japp ja ska ut har ju köpt partyblåsan nu var änn smalare i den efter magsjukan heheh sååå nöjd endast 30 kr heheh skrattretande nästan

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-16 20:25:44 följande:
    Bra!!
    yepp ska bli suuuuperkul Javet att hans farmor tar bra hand om sonen de va inte därför ja flög i taket.. Utan för att han alltid ska iväg eller göra något samma helg som ja har planer... och de är aldrig han som kan ställa in utan alltid ja som gör frivilligt...För ja han kan inte de... Nu ska han upp till sthlm för o "se" kungabröllopet hmmm joo tjena... visst han fixa barnvakt men han vetat om detta i 2-3 veckor...hmmmm jajaj...ja ska ut o ha kul
  • sonen08

Nu ska ja bara fixa frilla o ett par skor... färga håret gör ja nästa vecka Måste prioritera nu innan all pengarna kommer

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-16 20:46:07 följande:
    Låter bra att du ska ha lite kul.. Flirta o dansa..
    yepp ska ut o dansa flirta o bara njuuuuuuuuuuta ska bli spännande o se vågen på fredag med Hoppas INTE vågen gått upp hehhe För ja har rört på mig...och ja har knappt ätit igår eller idag för ja inte är hungrig bara 1 mål idag o ett yttepytte igår... Imorgon ska sonen på dagis o ja ska storstäda hehehe idag har ja tvättat rent allt och alla kräklakan fina igen Ligger i sonens säng hehehe.. så vikning av tvätt står med på schemat med.. och damsugning/damma/diska/skura golvet
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-16 21:02:46 följande:
    Låter itne helt fel med en sån kväll.. Men äta måste du göra eftersom man behöver fett för att kunna bränna fett.. O börjar man dra ner på maten så kommer kroppen gå in på spar-läge o då går man upp i vikt istället elelr annars bara stannar.. Jag vet, jag hade ätstörningar i 8 år....
    Jo ja vet att ja måste äta men efter magsjukan så var de första gången ja åt igår och de tar tid innan apptiten kommer tillbaka....Men nu börjar den komma tillbaka
  • sonen08

har proooblem hehhehe. vet i tusan va ja ska ha på föttera på lördag..... jaja jag vet dagens I-landsproblem

• sonen08
    figurehead skrev 2010-06-16 21:52:34 följande:
    skor kanske?
    nähe menar du de åååå tack min älskade ängel dudud du är sann du är en man du är stor o stark o snygg sjungeri falsk toooonart
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-16 21:50:33 följande:
    jag skulle behöva köpa skor.. Har kommit fram till att jag har rätt dåligt med sånt.. typ gympadojjor o sånna okvinnliga sandaler bara.... Lite klackar skulle nog itne vara helt fel kan jag känna...
    skor har ja me skor tt festa i hmmm not mina fötter växte 1-2 storlekar sen ja fick sonen men prova skorna ja inte haft på hmm 5-6 år heheh de passade ska bara köpa ett par tunna tunna strumpor typ som strumpyxor fast bara strumpor om de finns...grrrrrrr blir en hot puma bara frissan kvar hehe nu kanske ja kan färga håret iallfal wieee vill ha fredag/lördag nuuu
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D