Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va ja kokar av ilska!!!!!Exet har vetat i 2 v att ja ska på fest till helgen....Men nu ska han INTE ha sonen!!!! utan han ska åka tiill sthlm för o träffa en kompis.....Suckar högt...Visst han har bett sin mamma ta sonen men ändå....Han tycker de är viktigare att träffa kompisar än att ha sin son som vanligt....Blir sååå trött så nu har ja tappat suget för o gå ut för ja visste de!!!! Innerst inne visste ja detta skulle ske för de är såå varenda j*****vla gång ja planerar på gå ut så sabbar han de med att vägra ta sonen så ja kan gå ut på krogen eller att han ska ut eller han ska dit eller han ska de.... Ja är sååå trött att han inte kan säga nej ja har min son denna helgen.....Men nej då ställer ja in mitt o tar MITT ansvar över MIN son eftersom pappa inte tycker de är viktigt nog.......Är såååååå arg nu.....Visst kan hans mamma ha sonen men de ja blir mest arg på är hans beteende att han alltid ska göra så här mot mig.....Har heeelt tappat suget nu.....suck suck suck