Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jaa jag vill åka slappar kryssning ;) YEEEEEY

• daddy XL

hallå allihopa hade en underbar torsdag igår och varit ledig o bara slappat idag så jag klagar inte iaf :D, nu ska man bara komma på nått som jag och barnen ska äta till middag nu oxå :S.
    hur är det med alla då?

• daddy XL
    jejosa skrev 2011-01-28 16:22:05 följande:
    hallå där... låter som du haft det trevligt... hade du bra sällskap månne??

middagskrånglet ska jag snart ta tag i med... :/

kan bara svara för mig - men jag mår kalas (bortsett från en förkylning men den går över med tiden)
    klart jag hade bra sällskap
  • daddy XL

GODKVÄLL  :)  inte många dagar kvar till fredag o slappar kryssning  Weeeeeei ;)

upnorth skrev 2011-02-01 18:20:58 följande:
    ikväll blir det korv stroganoff, betydligt nyttigare än kladdkaka

Märkligt att hunden alltid är så hungrig när man skär falukorv Oskyldig
    blev det korvstroganoff då eller bara ris o lite "stroganoff" :P ?
  • daddy XL
    Medlemslistan för tråden (bokstavsordning):
    1manswoman, Västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge.
    Aelwa, 25årig tjej bor i Skåne, 3 barn: 8, 6 & 3 år. Studerar på universitetet & pysslar med D-uppsats!
    Cajsasmamma, Mjölby/Mantorp , kvinna 28år, 1dotter på 7år,  hästfjolla.
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar.
    daddy XL bor i södertälje, 30 år,3 grabbar 4,6,8 iår ,Elektriker .Är i ett förhållande  med en underbar kvinna som dom flesta i tråden känner till ;) .
    Jejosa
    , Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.
    OojespersmammaoO, Borås, 27 år, glad singelmamma med son på 6 år. Söker KÄRLEK!!
    Racer x3000, Södra skåne, Äldst, maskinoperatör, knutte
    Trolletsmamma
    , Skåne, snart 28 år och har en son som snart är 3 år. Studerande.
  • daddy XL
    Isnogood skrev 2011-02-02 19:49:43 följande:
    Funderar på om jag SKA skriva in mig då jag inte är inne så ofta... Obestämd

Isnogood, -76a bosatt på egen gård i Södermanlands skogar tillsammans med 2 barn (-95&-01), 4 hästar, 6 katter o en getjävel, jobbar på fabrik...
    klart du ska skriva in dig ;)
  • daddy XL

shallå allihopa ,och välkommna in alla nya :D
    här börjar man komma tillbaks till verkligeheten nu efter en HÄRLIG helg med TS ;).
    slappar kryssnigen va jätte härlig skönt att komma ifrån lite o bara vara utan massa måsten osv :).

nån som har lust med en liten snabb uppdatering av vad som hänt här inne senaste dagarna  kanske ;)

• daddy XL
    MrC skrev 2011-02-17 19:53:47 följande:
    Tack! Skål Klart man ska ha många krokar ute samtidigt. Bara man sköter det snyggt.
    ojdå märks att man inte varit lika aktiv pås sistone , vem blev det tillslut då :O ;) ?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D