-
nänän siiiiit i det då:PMysTic PrincesS skrev 2010-12-29 20:25:50 följande:MP är bokad för bl a bio och annat den helgen
-
va vad planerar ni nu???:PMysTic PrincesS skrev 2010-12-29 20:29:03 följande:fast det kanske går att ordna iaf... Kolla Om S kör neråt skåne nästa vecka
-
okej.trist jejeCash skrev 2010-12-29 20:29:09 följande:jaha hehe ;) jag har väldigt knas med pengar tyvärr :/
-
hehehe mysigtMysTic PrincesS skrev 2010-12-29 20:31:38 följande:Mmm.... gör det denna gånge iaf.... har för mycket annat roligt planerat
-
hehehe ajdå:PMysTic PrincesS skrev 2010-12-29 20:33:07 följande:Hehe... det du
-
-
Imorgon ska jag göra något kul.... eller njeee men ett måste... ska plugga... skriva det jag ska skriva i rapporten så jag har det gjort.. så vi sen kans kriva ihop det nästa vecka.... sen får jag plugga till omtentan den veckan vi börjar skolan då sonen är på dagis... måste försöka lösa barnvaktsfrågan till den 15e så jag kan göra omtentan
-
somna alla eller???
-
märks alla har ledig
-
skrev så här igår till csn::Hej jag skickade igår ändringsblanketten och även studieförsäkran nu. Hoppas ni kan
medela mig om ni får in den nu. mvh therese
får till svars::När det gäller ändring av studietid där du söker mer studiemedel, måste vi få in
detta skriftligt av dig. Dessa ändringar kan vi tyvärr inte ta via e-brev.
När vi har fått in din ändringsblankett och åtgärdat denna, kommer automatiskt ett
nytt beslut att skickas ut till dig.
jag ville bara veta om blanketten kom fram inte något om beslutet hur tusan kan de misstolka detta