Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

har vart ute och åkt pulka eller sonen har åkt och vart lite väl mycket snö o pulsa i fick med mig hem en övertrött kille... som dessutom råka klämma tummen i skafferiet så han sover nu....

• sonen08

Ni behöver int elyssna på mina ord eftersom jag är inne i en svacka nu så känner jag mig bara down och varken snygg fin vacker eller något.... och oerhört ensam och på dåligt humör har ingen ork till något

• sonen08
    figurehead skrev 2010-12-28 12:56:55 följande:
    Det går över. Det är alltid jobbigt att vara ensam på högtiderna. Ännu värre för dig som har resten av familjen så långt borta.

Men det kommer snart en vår och en sommar med allt vad det innebär.

Och för att citera Roland i Torsk på Tallin

"Efter regnet kommer solsken"
    Nu är det inte högtiderna som är jobbigt... utan ensamheten att inga vänner ha eller någon annan...... Samt man är helt ensam... ingen som avlastar en när humöret är i botten och man behöver vila....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-12-28 13:09:50 följande:
    Jag menar bara att ensamheten brukar göra sig mer påmind på högtiderna.

Men jag  förstår vad du menar.

Hur gick det med stödfamiljen?
    Jag ha rinte sökt om stödfamilj kommer inte göra det heller...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-28 13:10:40 följande:
    Har skrivit det förr.... ansök om avlastningsfamilj.....
    känner att jag inte vill blanda in dom.....
  • sonen08

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH nu går jag fan under......... csn har inte fått in min ändringsblankett som jag skickade in för 1½ vecka sen... jag har en hyra som ska vara inne om 2 dar..... jag går fan under nuuuu

• sonen08
    figurehead skrev 2010-12-28 13:34:06 följande:
    Prata med din hyresvärd direkt.

Berätta för dem hur det ligger till.
    De har jag redan gjort för länge sen... MEN de vägrar då jag har borgesman.... Så då går de inte med på det.. De har inte sett det förrän nu hehe...

Nepp nu har även mitt ex pratat med dom de som kommer hända är jjag får inkassokrav på 160 kr om det får över 1 vecka..... Jippi
  • sonen08
    Cash skrev 2010-12-28 14:07:45 följande:
    Hej svejs i vinterkylan Glad  här kommer jag med lite värme ;)
    hej hej MPs granne
  • sonen08

Nu har jag ringt csn och blev fan inte klockare för det... en säger en sak o en annan säger en sak.... DET går inte o maila om ändring JOOO det ska gå o maila om ändring säger en annan gaaaaaaaaaaaaaaahhh blir knäpp snart.... jag fattar itne vart min blankett är som jag skickade in för 1½ vecka sen har tagit vägen heller den är som uppäten tydligen....

jo 160 kr i inkasso är bättre än o bli vräkt helt klart men ändå surt.... då csn inte har fått mitt papper fattar INTE nu är jag ännu mera down....

• sonen08
    Cash skrev 2010-12-28 14:16:04 följande:
    Hej på er ! Hur är det i vinterkylan :) ?
    just nu är det skit men annars brkar det vara bra...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D