Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-14 21:23:20 följande:
    Jo jag kände igen bilden, men visste inte att du hade bestämt dig,

har för mig att du har bestämt dig en gång förut för en annan friss
    jo men  nu har ja bestämt mig samt ljusare hår istället för mörkare är ju sommar dumt o vara brunnet då utan lite ljusblond
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-14 21:41:42 följande:
    Är jag dum?
    nej nej nej men tänkte mest på mig..ser dum ut i brun då ja ser blek ut.. blir ja ljusblond så ser ja inte blek ut
  • sonen08
    nu1mlock skrev 2010-06-15 01:45:57 följande:
    Vet ni varför det är svårt att få hit nya killar/män till tråden?

Enkelt: Tråden är alldeles för lång och folk vill oftast inte ge sig in på sådant som har över 400 sidor. Men det kanske är det som är tanken? Att ni tjejer/kvinnor vill hålla killarna/männen för er själva?

;)
    nej då... ska man inte få skriva??? Allla är välkomna ju....Men alla är inte desperata kankse
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-14 22:04:55 följande:
    jag skojade bara.. jag har varit blond tillräcklgit mycket i mitt liv.. Trivs som brunett.
    har aldrig vart blond.mer än med slingor...Ska bli inte bli så där kritblond..Utan mer guldblond
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-15 08:32:31 följande:
    de bli nog fint me den där frisyren tro jag.. o färgen oxå :)

själv kan ja inte va blond, då ser ja ut som sångaren o scooter hahaha
    tack tack hoppas ja med.. hehe annars får ja färga om frisyren sa ja ha iallfall

har sovit heeela natten utan o spy...ska ner til affären o köpa en cola o piggelin...vågar inte äta mat ännu..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-15 09:36:23 följande:
    gör så du, ta de lugnt me maten :) popcorn e bra, chips,, och då mena ja för saltet haha..
    sen kör på me de vanliga mot eftermiddan så ska du se att de går bra :)
    en rostad macka kan du ju slå till med, de e inte så mycke mat, men lite mer än piggelin...
    har inget av de hemma..äter aldrig bröd hehe.. chips har ja inte ätit på år..popcorn supersällan..hehehe
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-06-15 09:50:39 följande:
    bara ett tips
    när ja e magsjuk så e ja inte särskilt sugen p o ställa mig o koka typ fisk o potatis :-S så då kan de va lättare o äta nått sånt, eller nått som e kallt
    men du ska göra som du vill
    ja är inte hungrig för fem öre.. drack mjölk men de smakar spya hehehe..den går inte ut förrän på fredag men smakar som sur mjölk...måste fixa tvättid med då ja missa den igår...exet kunde inte tvätta åt mig tråkigt nog..O ja hade ingen ork...sängkläderna ligger fortfarande i blöt sen i fredags.
  • sonen08

har ni sett reklamen med pernilla walgren ang hårfärg de finns en färg de visar  slutet som hela sveriges folk gillar..den ska ja testa

• sonen08

Hoppas sonen kan g på dagis på torsdag o fredag..Fredag är sista dagen innan personalen går på semester...Han är SUPER suuur på mig för att han inte får gå ut o leka stackaren Supertråkigt juu o vara inne med mamma som är sjuk han har ju vart inne sen i lördags...morgon ska ja äntligen få tvättat. Skönt o ha de gjort

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-06-15 14:38:40 följande:
    Gludblond är jättesnyggt! Det har jag haft..
    Varma toner är alltid bra eftersom dom inte blir o skifta i blått eller grönt lika lätt som kalla toner.. I vissa städer finns det ju underbart vatten som missfärgar håret....
    hehe okej får hoppas de inte är så här....hmmm kalkat vatten kan väl missfärga håret el??

här åskar/blixtrar de som tusan tur man kör trådlöst...sonen tycker de är tråkigt att tvn är avstängd hehe...mår bättre fått i mig liiite mat...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D