Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Vart kan man köpa pepparkaksformer??? Ska baka pepparkakor med sonen i veckan

• sonen08

är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut 4 STORA utbrott har sonen haft sen han kom hem från sin pappa.. den första var redan när vi var nere i källaren och han vägra gå upp och sen innan för dörren...

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-19 19:11:06 följande:
    usch, låter så där... han somnar nog själv snart av trötthet efter utbrotten...
    ja nu leker han lungt.. men jobbigt för de sakerna som han fått utbrott på de saker ger jag inte vika för... grannarna undrar väl va tusan som händer här då de hörs säkert när han skriker sina höga toner....tror hans utbrott är mest för att han saknar sin pappa
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-19 19:34:08 följande:
    så onödigt att ge sig in i en tråd för att förstöra Rynkar på näsan

hehe, jag fick 4 bortplockade inlägg o jag som inte sa ett enda elakt ord... Förvånad
    jag hade 14 och jag tyckte inte jag sa nåååågot
  • sonen08

det lär inte bli en rolig morgon imorrn... sonen är ÄNNU vaken....

just de jag ang min mage igår...

jo jag har problem med magen sen jag var liten.. hade då dagligen ont i magen... har kollat upp men de hittar inget....

funderar ändå göra en hälsoundersökning för o kolla vilken "riskzon" jag ligger i eftersom jag inte är smal...

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-19 20:57:37 följande:
    har du kollat opp att du inte är laktosintoleratnt?
    yes och de var jag inte.. hade magproblem ändå..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-19 22:22:33 följande:
    haha, ja om en vecka
    men du minns, ja sa ju att ja hade skor om ja skulle ha den där klänningen som ja pratade om.. men de har jaju inet alls.. dom passar inte alls :/ måste ju ge mig ut på jakt nu ju stackars mig
    jag ska på byxjakt till dagen D
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-19 22:32:20 följande:
    haha, när blir dagen D då?
    snart
  • sonen08

GO morgon GO morgon hööör fåglar sjunga glatt go morron i KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR hmmmm jaja min sång är kanske inte den bästa men men

1 dag närmare nu ska jag bege mig till dagis med lilleman sen vidare mot skolan har dock inte lektion förrän 10 men kan lika väl sitta där och uggla som hemma

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D