Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pejgan skrev 2010-10-14 18:30:12 följande:
    Häxan, vad undrar du rent konkret? Vi har delad vårdnad.
    Rent konkret så hoppar jag nog in på FB och förklarar där, eftersom det är låst för spioner
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    allt och lite till skrev 2010-10-15 07:35:12 följande:
    jag är 23 år gammal och en blond rolig glad lite blyg tjej =)
    bor i örebro...
    har en son på 2½år.
    går bara hemma nu men söker jobb...
    kram
    Hej och välkommen

Då är våra barn nästan lika gamla, min blir 3 i slutet på december.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-10-14 22:33:11 följande:
    vi kör som så att sonen är 1 dygn varannan helg hos sin pappa efter nyår ska det utökas till en hel helg då de funkst bra för sonen o hans pappa. nu känns 1 dygn för lite för sonen ska hinna träffa pappa. men blir de en hel helg så får han ju mera tid med pappa sin
    Det hade ju vart bra, de behöver ju pappa också. Att få ihop att Freja får tid med sin pappa är det enda jag bråkat om de senaste åren, för Frejas skull, för det är hennes rätt. Han har henne 4 dygn som det är nu, varannan helg. Det ställs dock in för jobb då och då, ändras tider och lite annat. Allt sånt har jag bara anpassat mig till OCH det tänker jag fortsätta göra, för Frejas skull, för hon är det viktigaste i hela världen!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-10-15 09:02:26 följande:
    Men jag få ha henne jämt-jämt jäm!!! ;)

Har inte heller något emot att ha Freja jämt. Men eftersom hon älskar sin pappa och hans familj så anser ju jag att hon har rätt till dem också. Sen att jag sitter på baken hela helgen och bara längtar till söndag, är ju en helt annan femma Tyst
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-10-15 09:11:35 följande:
    Haha fast min familj kidnappar henne väldigt ofta så jag få vänta och längta efter henne ;)

I helgen ska hon vara hos mormor för jag ska till Sthlm :)
    hahaha, ha de gott i stockholm Jag skall på 25 års fest och öhh samtidigt ha en fika/date.... ser ju att de inte går ihop, så ja får nog skita i daten

Min blir också kidnappad av sin ena moster ibland OCH vi brukar kidnappa min andra systers son då och då
  • HäckHäxan
    Malena79 skrev 2010-10-15 20:55:26 följande:
    Är oftast barnledig varje helg, men nu ligger barnens pappa på sjukhus och vet inte när jag kommer kunna vara barnledig. Därför skrev jag en fråga på FB om nån var sugen på att vara lite barnvakt i helgen. Så jag kanske kunde få träffa E en snabbis iaf. Men då fick jag höra att jag minsann är en dålig mamma som inte tar hand om mina barn. Har mina barn från sö em till fr em varje vecka. Har väldigt krävande barn. Minstingen har troligen ADHD och jag böjar fundera om kanske den stora oxå har det. Hade absolut inte tänktlämna bort dom hela helgen, men dom somnar ju ändå vid 19 och om nån ville vara barnvakt några timmar efter att dom ändå hade somnat hade det betyy oerhört mycket för mig. MEn visst nu ska jag sitta hemma och tråka resten av livet eller nåt

Sorry behövde skriva av mig lite
    Men suck, skit i dom!!!!! De lider ingen nöd på om någon sitter där och passar dom när dom sover så du kan få några timmar själv!
  • HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-10-16 08:41:05 följande:
    god morgon :)
    för en GOD morgon är det!!! min finaste vän fick en son inatt 01.22 världens finaste lilla pojke INGET kan förstöra denna dag!!!
    är så glad för deras skull...
    Vad roligt, förstår om inget kan pajja din bubbla idag
  • HäckHäxan
    Malena79 skrev 2010-10-16 09:31:27 följande:
    Nån som vet hur man tar bort sitt konto härifrån?
    racer x skrev 2010-10-16 09:41:02 följande:
    jahapp där försvann en härifrån...
    figurehead skrev 2010-10-16 10:59:36 följande:
    Malena borta både från FL och FB

God förmiddag på er som är kvar iaf
    Men vad tråkigt
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-10-16 11:39:16 följande:
    AAAAAAAAAAAAAAAAJ måste nog kollat upp knät som ja slog i för några veckor sen De gör ont så fort ja nuddar och när ja ska ta i för att cykla numera gör de med ont
    Kolla upp!!! Kan vara en brosk eller benbit som är lös och skaver, inge bra gumman!
  • HäckHäxan

*smyger in lite försynt*

Hejsan

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D