Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-12-16 20:33:49 följande:
    då vet du vilka ställen du ska undvika
    hehe hmm konstigt man INTE sett det när de har vart 1000 METER från mitt hem i svenska hem affären som ligger sååå nära hehhe.. det händer ju något iallall hehehe njeee jag ska ALDRIG anlita en sån idiot...

räcker med sonens farmor som fick en gammal pastor som byggde ut deras kök men lämna en massa kvar...Som de själva fick göra inomhus...
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-16 20:45:51 följande:
    Byggde han köket på utsidan?
    ja han började bygga på utsidan först sen rev de väggen när de var klara typ.
  • sonen08

tjooooohoooo nu är jag klar med arbetet MEN om det blir rätt de återstår och se...

• sonen08
    Crazy M skrev 2010-12-16 21:43:52 följande:
    Va skönt
    mycket
    jejosa skrev 2010-12-16 21:41:05 följande:
    bra där! då kan du slappna av lite nu da??
    nje slappna av kan jag göra den dagen då jag vet betyget
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-16 21:58:06 följande:
    ahh... men lite lugnare är de la nu när du lagt ifrån dig jobbet... jag längtar till nyår för sen efter det ska jag ha en hel vecka ledigt
    hehe lungt näää imorgon börjar vi med den stora vetenskapliga rapporten som ska in i jan. detta är vårt största arbete hitills som vi ska göra.. men de är "övning" till examensarbetet som vi gör sista året... MEn detta ska vara mellan 5-10 sidor och innehålla en massa och vi får välja ämne själva
  • sonen08

nähe om man skull slumra några timmar så man orkar med morgon dagen..

• sonen08

lär bli en låååååååååååååååååååååååååång natt fasen också

• sonen08
    MrC skrev 2010-12-17 06:28:44 följande:
    Måste man verkligen vara allt det där? Räcker 11 av 13?
    Bor ålder???
  • sonen08

idag blir vi hemma.. har ont i magen

Satan va FB ska strula.....

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-17 08:33:09 följande:
    Haha, Fröken snake hugger direkt!
    hehe näpp mitt uppdrag här itråden åt alla singlar ju eftersom de flesta ej bor i skåne... samt jag  jagar ej längre
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D