Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-12-16 11:48:12 följande:
    Haha..... o jag närmar mig ju 40 Tungan ute fast man är ju inte äldre än man känner sig
    sant

nej nu ska jag skriva klart mitt arbete så jag kan skicka in det och hoppas på G
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-16 13:51:50 följande:
    Jag fyller 29 i april
    just de jag vi fyllde väldigt nära varandra va?
  • sonen08

jag fyller på min födelsedag alltså när jag har namnsdag

• sonen08

Nähe om man skulle skriva klart arbetet skjuter bara på det då det  är sjuuuuuuuuuuuuukt tråkigt... iofs jag har bara 1 punkt kvar och 2 referenser o skriva till på den sen babbla lite om vad jag anser ...... men SJUUUUUUUUUUUKT tråkigt

• sonen08
    sonen08 skrev 2010-12-16 14:43:40 följande:
    Nähe om man skulle skriva klart arbetet skjuter bara på det då det  är sjuuuuuuuuuuuuukt tråkigt... iofs jag har bara 1 punkt kvar och 2 referenser o skriva till på den sen babbla lite om vad jag anser ...... men SJUUUUUUUUUUUKT tråkigt
    O nej sonens mamma har fortfarande INTE skrivit klart denna förbannade uppgiften..... suuck suuuck säger hpon bara....
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-16 18:59:52 följande:
    Bara sätta sig och ta tjuren vid hornen och skriva
    svårt när man inte vet vad mans ka skriva under etik-människossyn
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-16 19:18:14 följande:
    Sök på google så kanske du hittar nåt att skriva om
    det ska vara ur våra böcker.
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-16 19:53:19 följande:
    Jag måste med köpa dom sista klapparna ... till systersom på 12år och systerdotter på 17 år... och jag har inte en ända ide vad dom ska få... sen ska jag köpa 8st biobiljetter till kidzen

Du hinner med alla julklapparna
    Jag ska köpa de sista julklapparna dagen innan julafton då sonen åker till sin pappa den dagen o kommer hem julaftons kväll
  • sonen08

Hoppas sonen somnar snart så man kan skriva klart arbetet samtidigt som man sitter vid nätet Och det går bra

• sonen08
    jejosa skrev 2010-12-16 20:22:45 följande:
    fastna framför byggfällan :/
    det är ju från min stad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D