Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-12-13 22:29:28 följande:
    med?
    data trubbel.. mitt antivirusprogram behövs installeras igen vet ej hur man gör
  • sonen08

jejosa det är avast men eftersom jag fått ominsatlera heeela datan så försvann allt på datan

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-14 15:50:08 följande:
    Hello
    allt bra?? har inte haft internet förrän vid 13 eller uppkopplingen strular sååå...Men fått skriva en heeel del på min skrivuppgift så nu är det bara 2 punkter kvar Har tydligen inte lektion förrän fredag så jag kan skriva klart de imorgon
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-14 15:51:24 följande:
    Kan du inte lämna in datan till nån som kan om du själv är osäker... elle rom u känner nån som är bra på datorer...
    vet ingen som kan.. sist så var de en killkompis som hjälpte mig installera det genom att han tog "över" min data. genom sin
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-14 15:58:03 följande:
    Här är det bra, ska iväg på dotters julfirande på skolan vid 18 men innan det ska jag orka ta in 11st halvvilda hästar
    Bra att du har hunnit att skriva mycket idag ... Hur är det annars med dig??
    Jo det är bra med mig idag har jag ätit mat hör du de sugar

har vart ute och gått med sonens i 2 h först en runda i parken o matade ankor sonen gick heeela vägen dit och sen gick vi till maxi fast hem först o hämta vagnen och nappen sonen var trött efter första promenaden hehe

Imorgon ska sonen till dagis och jag ska plugga massa
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-14 16:12:25 följande:
    Låter som en bra dag..

Nu ska jag ta tag i det som ska göras och sen åka hem och fixa sig till kvällen
    Gör du så ska fixa lite mat till lilleman sen ska han få duscha som han looooooooove han stänger om sig och står där inne som jag gör hehehe mammas stora kille
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-14 16:15:16 följande:
    gå in på www.avast.com o ladda ner avast free antivirus...

de vill att du uppger en mailadress och lite andra uppgifter för att få en fri programvara, du får en fri licens som räcker ett år sen säger programmet till när det är dags att hämta en ny licens vad det lider
    försökte igår men gick inte..
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-14 16:21:52 följande:
    okej... för att?? angav du samma mailadress som förra installeringen kan det kanske krångla...
    har ju bara 1 mailadress
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-14 16:38:16 följande:
    du kan skaffa en till... hotmail, gmail, spray... 
    okej orkar inte går det inte o få avast igen utan ny adress???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D