Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-17 23:02:23 följande:
    jo det kanske du gjorde, men om du är 55 så såg du ovanligt välvevarad ut på fotot.

Är det messmöret som är hemligheten?
    hahahahaha.... välbevarad man tackar...

ja messmör is the shit!
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-18 20:45:55 följande:
    Helluuu...
    Jodå, är helt slut. Haft glassgäster här o nu tror jag dottern äntligen har somnat. ska bara spela igenom min "gitarrläxa" några gånger o sen hänger jag här..

hur är det själv då?
    haha oj va trevligt de lät
    va e de för nått du spelar då??

jo ja har de bra, ja sitt o lyssna på partymusik o längtar till imorron.. o sen käka ja mssa onyttigt
  • sugar rush
    Cee skrev 2010-06-18 20:53:29 följande:
    Hmekommen från lillebrors bröllop för en stunde sen.. värsta huvudvärken o känns väääldigt ensamt när alla andra åkte hem som par..  Huuumm.. får ta o hitta mig en man jag med...
    men åååh bröllop va dom fina??? men hade dom inte fest efter vigseln??

ja ja ska på fest imorron, krogen bli de inte utan de bli hemmafest o sen ut på stan de e stadsfest
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-18 21:26:16 följande:
    okej jaja... orkar inte lägga in den igen...

den gick inte o kolla på

läste nu att du inte vart nöjd.. va tråkigt.. men ja tror de blir bättre imorron, när du ha vant dig lite o får fixa själv o så....

• sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-18 21:39:37 följande:
    Hungry heart med bruce springsteen är min läxa för tillfället.. Det går iaf framåt.. Är inte lika kass som i tisdags..
    oh love love love him haha.. klart man inte kan va på topp direkt.. men de där bli nog kanon
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-18 21:35:08 följande:
    hoppas nån har en plattång o låna ut imorgon så ja an platta till håret...
    du får låna min ja sträcker ut min enorma arm till dig
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-18 21:51:36 följande:
    spriten ligger i kylen PArtyoutiften är i garderoben Imorgon ska ja bara mysa o busa med sonen fram tills middagstiden sen ska ja fixa mig De är tur sonen gillar mammas musiksmak då den kommer spelas i lagom hög ton hemma för o komma i formen Hoppas sonen låter mamma fixa sig och sminka sig utan större protester...Ska även packa kläder/leksaker som sonen ska ha med sig till farmor

guuuu va ja längtar hehe,... Skiter i om kronprinssesan ska gifta sig Ja ska festa hehehhe
    kronprinsessan??? Vem är de ha ja missat nått

• sugar rush

ja ha beslutsångest... VAD ska ja ha på mig imorron????

har en klänning som ja inte ha haft än, en axelbandslös en... den kan funka.. o isåfall bli de snygga skor till.. MEN om de bli hemmafest så känns de ju aningens uppklätt o komma o klackar

• sugar rush
    Cee skrev 2010-06-18 22:06:22 följande:
    ÄSCH då!!! Sexig as hell ska du juh vara... ;P Spelar juh ingen roll var du e... bara vilka du e med ;P
    okej, säger du de så.. klackar blir de
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D