Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

kan ej maila läraren.. men ska fråga mina klasskompisar va de tror.. jag får för mig att de ska betyda det Det rä såååna här ord jag har sååå sjukt svårt för måste översatta de till ren svenska

• sonen08

och så var heeela karusellsen igång igen... nu ger jag upp...

• sonen08
    sonen08 skrev 2010-12-13 11:25:11 följande:
    och så var heeela karusellsen igång igen... nu ger jag upp...
    nej nu menar jag inte magsjukan utan exet och hans kära mor......suck.. varför vill man höra en annans version när man ändå står bakom sin son????
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-13 13:09:27 följande:
    säg det åt henne?? att hon kan ta saker o ting med sin son ist för med dig??
    Har jag sagt men hon vill höra "min" version men säger ändå emot den... så jag sa hejdå.. då skriver hon sms att jag borde ta min medicin...
  • sonen08

Nähe nu ska jag gå strax till bussen och hämta hem mitt lilla troll min stolthet ååååå fick nästan tårar i ögonen för hur duktig han var idag

• sonen08

jag blev med bjuden på lussefika på dagis men vågade bara dricka saften.. NU har jag fått i mig youghurt och cola och en piggelin

• sonen08

SHIT säger jag vilket humör min vilde kan ha när han INTE får som han vill... undra var grannarna tro när jag dagligen bär upp en arg/lessen kille som INTE få som han vill varje gång???? MEN jag tycker inte man ska köpa godis/chips mitt i veckan det är min åsikt och han är snart 3 år och får han in vanan att äta sånt veckorna jag då är de kört.. DET vill jag inte... usch känner mig hemsk just nu som bar praktiskt taget hem en son som var fly förbannad det tog 20 min att lugna han här hemma sen han skrek och var arg och stod vid dörren grät...usch usch

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-13 19:26:01 följande:
    ja dom vet det redan ... fattar  inte varför jag har så jäkla kallt ...
    jag har med kallt här hemma men de för att isoleringen suger i detta huset
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-13 19:34:06 följande:
    det gör den här med... o elementet i vardagsrummet aka mitt sovrum funkar inte överhuvudtaget nu...
    jag har på alla element här hemma men hjälper inte när sonen kommer upp ur badet så brukar jag bädda in han i täcket för att han INTE ska bli ännu kallare... när han var bebis och kröp omkring på golvet var alltid fullt påklädd för det drar på golven
    man kan inte gå utan strumpor här hemma. då är man iskalla fötter sen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D