Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ewald skrev 2010-12-11 19:49:45 följande:
    I Österrike .... men kommer säckert till Sverige snart .. kanske i januari ...
    okej va gör du där?? vart i sverige hamnar du då??+
  • sonen08

jaha då har man 1 vecka på sig innan nästa arbete ska in... suck.... sen är de bara 1 stoooor vetenskapsuppgift men den är vi 3 st på..... svårt dock och komma igång med skrivandet och komma med exempel....

va gör ni som INTE är på festen då???

• sonen08
    Ewald skrev 2010-12-11 20:46:17 följande:
    Jag bor i Österrike ... är egentligen Österrikare ... studerade i Sverige och är mest i Göteborg
    jaha där ser man men du kan bra svenska
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-11 21:03:52 följande:
    ja gör ingenting... ha plocka undan här hemma.. leksaker överallt o kvällsfika o lite kläder o sånt vardaligt..
    sitter o ser på tv nu o väntar på SATC nu, den kan man ju slökolla på ikväll

va gör du själv?
    inte mycket här hemma är vardagsrumsborde överfullt med leksaker då sonen lekt här inne och jag orkar inte plocka bort idag...men men de gör inget....

SATC???står för???

vågar inget ta ut ännu om det är över kan ju komma igen..så vi får se
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-11 21:14:04 följande:
    ja de brukar ju vara så... ja plockade bort de från bordet o la de i hörnet av soffan istället leksakerna alltså..
    SATC står för sex and the city, den filmen går ikväll...

jo men för dig är de ju över... annars skulle de ha kommit mer under dagen idag, men som sagt, man kan ju må illa o ha ont i magen länge efteråt..
    sonen däremot ska vi väl inte ropa hej ännu,, han kan ju trilla dit tyvär
    tror ej de är över börjar må illa...
  • sonen08

nu har det gått 1 dygn över 1 dygn sen jag spydde tror ni sonen kan gå till dagis imorrn?? spydde sist kl 1 igår natt.. så de blir ju natten som kommer 2 dygn...

hur va festen?? var de mycket sena???   några fler par nu???

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-12-12 10:04:31 följande:
    Hejsan

jag kan bara tala för mig själv nu , eftersom dom andra sover eller har redan åkt hem
    Festen var trevlig med mycket prat och annat tidförskriv.
    Strax efter ett var alla nattade  så himla sen vart vi ju inte
    vilka har åkt hem??annat tidsförskriv menas??? nyfiken nyfiken
  • sonen08

nänä skit i o berätta då taskiga ni är....

• sonen08
    Richard w skrev 2010-12-12 11:35:34 följande:
    Sonen du får skylla dig själv att du inte va med för jag är tystare än en mus
    jaha skulle ja kommit med magsjukan tycker du??? näää tror inte de skulle uppskattas... nänä vi får väl veta de om 3 månader som med daddy o prosit då...jaja kul för er...ha det....
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-12 11:49:41 följande:
    Hej alla

Hoppas ni haft en bra helg?

Jag har iaf haft en underbar helg trots att det inte blev nån trådfest för min del....

Livet är underbart ibland

Drömmer
    antar att dejten gick bra??? är du osingel nu???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D