Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nu är man hemma en vända innan man ska iväg o hämta vilden

• sonen08

">

gråter av att ens se detta klippet fyyyy attt de finns sånna föräldrar
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-10 13:06:31 följande:
    ja aj håller med.. ja läste tråden om de där och ja höll på dö...
    mådde illa som fan..
    tråd?? hitta den på fb... men ändå fyyy mina tårar kom när han stod i duschen o mamman skällde på han han kan ju inte vart gammal fyyyyyy ryser... nej nu ska jag strax bege mig och hämta min vilde
  • sonen08

usch mår illa som tusan går ju magsjuka på sonens dagis med så....

• sonen08
    Crazy M skrev 2010-12-10 16:45:52 följande:
    Usch låter inge vidare med magsjuka. Vill verkligen inte få det nu. Har gått ner 6-7 kg på mindre än 3 veckor nu när jag varit sjuk. TRor inte min kropp klarar en magsjuka just nu. Hoppas ni klarar er från den
    usch.. mig gör de inget om jag går ner några kg men just nu känns magen skum och har gått med illamåendet sen kl 15.30 ungefär... uuuusch...hoppas inte det är de för vill inte missa sonens första luciatåg på måndag ju
  • sonen08

misstänker de är magsjuka på allvar nu.....

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-12-10 20:19:18 följande:
    usch då... varför då? alltså du tror inte att de kan bero på godis eller nått sånt?
    nej har inget godis ätit idag alls... så de kan inte vara det. sen går de magsjuka på dagis,,, men de är magsjuka kommer från båda ändarna nu... så ja de är magsjuka ligger utslagen i soffan med en piggelin till son
  • sonen08

för svara på balooos fråga så är jag väldigt omtänksam och brukar laga middagar är väääääldigt romanstisk av mig laga frukost på sängen o sånt

• sonen08

och till sugar så är det magsjuka,.. jag spyr och "bajsar" om vi ska vara specifika eller de rinner ur båda ändarna hehehe magen känns som magsjukemage alltså ont på det viset. 

det går magsjuka på sonens dagis och vart där idag men fattar ej hur jag kunnat bli sjuk såååå fort

• sonen08

mår skiiiit.. och törstig va är bra o dricka n-är man är magsjuk???? va är skillanden mot vinterkräksjukan????

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D