Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trollkarl skrev 2011-06-23 21:46:39 följande:
    @ RS

Har vart länge men "silent" i tråden..

@ pomp

För helvete! E du så puckad????
    aha ! ja jag har vart i tråden nån månad bara!
  • Raggarbruden
    daddy XL skrev 2011-06-23 21:53:59 följande:
    ALLTID lika kul o se dig din fönstertittare :P

god kväll allihopa jaa jag lever fortfarande  ;)
    OCH YEEEEI IMORGON ÄR DET FREDAG OCH ÄLSKLINGEN KOMMER ;)
    vad bra att du lever det är en fördel

Jag hade blitt ganska skraj om du skrev att du var död
  • Raggarbruden
    Majuutschi skrev 2011-06-23 22:06:18 följande:
    på tal om nåt helt annat:

Prosit har klarat alla sina tentor nu!!!!! 1/3 av sjukgymnastutbildningen är avklarad trots allt strul på annat håll.. Jag är verkligen bäst!  Solig Cool
    good! har du semester nu?
    Visst fasen bodde du å ja i samma stad! ?
  • Raggarbruden
    Majuutschi skrev 2011-06-23 22:08:26 följande:
    Jajjemen! Har haft sommarlov i nästan en vecka nu.

västerås?
    japps! då bor vi samma då har v power meet å se framemot nurå så hela stan blir fylld med folk men först cityfestivalen!
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-06-23 22:18:02 följande:
    Hej hopp mina vänner!

Sitter här o småglor på film med syster, har sett den flera gånger o är egentligen inte så intresserad av att se den men syrran ville så det var väl bäst att se den då.. Systrar i jeans.. 

Har läst igenom tråden men tänker väl inte svara något mer än att det är ett tufft beslut du har pomperipossa. Vet inte vad du gått igenom innan, men alla har vi våra bagage med oss o de inverkar på våra beslut. 
    den filmen är bra ser ni 1an eller 2an?
  • Raggarbruden
    Pomperipossa skrev 2011-06-23 22:20:04 följande:
    inte när man har den diagnosen jag har med just detta hindret. jag kan läsa samma ord 100 ggr MEN ändå inte förstå innebörden av det.... men jag läste och skrev som JAG uppfattade det.. fick komplettera om hela uppgiften frågade klasskompisar om vad jag skulle tänka på och skrev rätt och fick G.... 

en annan klasskompis hade skrivit om samma sak som jag fick med komplettera detta... så det går att läsa fel... eller skriva om fel saker när man INTE förstår innebörden...  
    vilken diagnos har du?? Ja har ADHD o Asperger

men detta är det jag fått lärt mig,, Läs tills du förstår så det inte blir fel... Å jag var expert på å missförstå o skriva som jag uppfattade nu när jag börjar gymnasiet är jag ganska haj på det Läs till du föstår till 100 men alla lär sig olika
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D