Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-16 21:54:33 följande:
    Nyduschad, i varmvatten dessutom
    hahaha... du lyxa till de såhär på onsdagskvällen me varmvatten :p
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-16 22:13:52 följande:
    Hmm, nja, det får vänta lite,

Prova Rosé. Det är gott.
    damn.. ja som redan hade smidit planer...

mohahaha
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-06-16 22:22:43 följande:
    Jag skulle behöva bra, snygga o bekväma klackskor...

funderar på om jag skulle försöka se till att ta på mig min "rumpklänning" nästan gång jag ska ut... Det lär inte bli förrän juli så då borde det ju vara lagom varmt..
    rumpklänning ???
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-16 22:25:53 följande:
    Vad hade du tänkt dig då?
    hahaha.. ja hade en replik här men ja låter bli o säga den ;) annars måst eja lämna tråden igen :p
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-16 22:30:27 följande:
    inboxa
    hahaha... njae... ska sova på´ne
  • sugar rush
    Cee skrev 2010-06-17 07:57:57 följande:
    PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! Vilka hektiska dagar på gott o ont... o nu är det dags för ännu en :S

MEN vi har hunnit med lite roligt också.. i förrgår var gumman o jag o fiskade upp ett par öringar på en timme på kvällen... o igår åkte vi till Skuruhatt och grillade öring och åt gott o mös med brasa =)=)=)=) Skönt att gumman börjar bli så gammal så hon kan åka med o så att jag får lite sällskap =)=)=)

Men hon somna inte förrän kl 22.30 igår och 24!! i förrgår :S O idag blir det heeeldag på dagis t kl 18.30 när jag ska gå brevid våran trimmare på fm o jobba i butiken em o sen blir det valpbesiktning 19.30 o sne leverans utav valpen ÄNTLIGEN! Har varit MKT strul m felskriven stamtavla och sne bortkommen stamtavla :S

I morgon är det bröllop..lillebror gifter sig.. *snyft snyft.. blir rörd bara jag tänke rpå det så vet juh vem som kommer böla i morgon..*hehe

o SEN kanske jag kan landa lite... fast tar juh fortfarande hand om mamma varje dag då hon fortfarande e väldigt matt.. :S Osså skulle jag juh försöka ta mig t Nässjö för att fixa nya glasögon... PUST!!

*hehehhee.. hoppas ni andra har det suuuuuuuuuuuuupergott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'LL BE BACK!!! *MUUHAHHAHAHAHAHAHAHAA ;P
    men usch va stressigt du har de nu... :( hoppas de lugnar ner sig snart så du kan njuta av att sommaren är här.. (eller den borde vara här)
    hur tar dottern det då, att idag ska valpen lämnas bor??
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-06-17 19:47:57 följande:
    Wieeeee imorgon är de klipptime lääääängtar sjuuukt mycket...Men har tidspress hehehe... Ska hinna handla..klippa mig o systemet innan ja hämtar sonen kvart  12 på dagis imorgon hehe.. skulle ja inte hinna systemet får ja väl ta de på eftermiddagen men hade vart super o haft de gjort innan ja hämtar han hehe...Handla får ja snabbt göra när ja lämnat han hehe ska hinna duscha håret me innan jaja de går som de går hehehe

är liiite pirrig för hur frisyren kommer bli på mig men men

ÄR suuuperglad för vad vågen stod på
    va kul men duuu,, varför ska du duscha innan?? de gör ju frissan åt dig ju... så skit i de, då sparar du typ en stund till o bolage gå snabbt, ba man vet va man ska ha så e de bara o gå dit ja ha mitt bortgjort ja :p

va kul att vågen pekar neråt..
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-06-17 19:47:59 följande:
    Sovit färdigt snart så jag kan stilla min nyfikenhet?
    HAHAHA.... mm, vem vet...
  • sugar rush
    nu1mlock skrev 2010-06-17 14:52:22 följande:
    Jag tänkte bara smita in och berätta att jag drar iväg och piercar mig om ca 30 minuter. Spännande! :)
    trevligt, va blev de för nått o vars?
  • sugar rush
    nu1mlock skrev 2010-06-17 20:01:41 följande:
    Det blev en vertikal labret på studion Federal Bodypiercing i Linköping. Det gjorde långt ifrån lika ont som jag trodde - ett litet snabbt stick i någon sekund, sedan var det färdigt.

:)
    aha okej.. hur känns de o ha nått där i läppen nu då??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D